The Happy Life ~~ Her daim mutlu son olsa :)

1189611430252

Happy Life insanı müzikle birlikte eğlendiren bir film.40’lı yaşlarında üç eski arkadaş, başka bir arkadaşlarının cenazesinde bir araya gelirler.Bu dörtlü lise yıllarında kendilerince bir müzik grubu kurmuş, yarışmalara katılmışlar.Ve şimdi bu grubun liderinin cenazesinde; üçü üzgün üzgün otururken; içlerinden biri öleni yad etmek için tekrar bir araya gelmelerini ve rock yapmaları önerir.Bizde bu 40’lı yaşlarda, hepsinin bir aile sorunu olan bu adamların hikayesini izlemeye başlarız..

 

Biri işten atılmış, karısının eline bakan bir adam olmuş; diğeri işten atılmış ve karısıyla iki çocuğunu geçindirmek için yemek dağıtımı ve şoförlük yapmaya başlamış ve sonuncusu da ikinci el araba satan, karısı ve çocukları başka bir ülkede yaşayan terk edilmiş bir adam olmuş.Anlayacağınız, hayatlarında müzik yapmaktan, ellerine gitarları almaktan daha ciddi problemleri olan bu kafadarlar; yanlarına ölen arkadaşlarının sesi ve gitarı kuvvetli oğlunu da alarak kendilerini sahneye atıyorlar..

 

Film, onların tekrar bir araya gelmesini, paslanmış hünerlerinin tekrar canlanmasını ve kendilerine şarkı söyleyip milleti coşturacakları sahneler bulmasını anlatıyor sırasıyla.Bu filmin en güzel özelliği artık bahsetmeye de pek gerek yok ; tabi ki müzikleri.Bizimkiler ne zaman sahneye çıksa, millet orada coşuyor ben burada coşuyorum.Kafalar istemsiz bir şekilde sallanmaya başlanıyor, içler kıpır kıpır oluyor.Bir film izleyeni olarak, bu müzik grubunun hayranı oluyorum.Ama arada ciddi bir şekilde insanı endişeye de sürükleyebiliyor.Sadece müzik temalı bir film yapalım dememiş adamlar; araya, hatta ne arası filmin iskeletine bu adamların yaşadıkları sorunları ekleyivermişler ve ortaya  kaygı uyandıracak meseleler de atmışlar..

 

Ve aslında her bir özelliği eşit dağıtmışlar.Velhasıl, izlerken coşturan, müzikle kendinden geçirten çok ama çok eğlenceli bir yapım.Mutlaka öneririm; şahsım adına diyebilirim ki sırf grubun vokalisti için bile izlenir.- çok objektif oldun farkındayım- Buraya tıklayarak izleyebilirsiniz…

 

7 replies to “The Happy Life ~~ Her daim mutlu son olsa :)

  1. ofori mutlaka izliycem, şimdiden aramaya başladım, inşallah bi yerlerde bulurum, sağol önerin için 🙂

  2. @ ruzigar

    Çok kızıyorum şu linkini verdiğim siteye; daha düne kadar dünya kadar film vardı, sonradan hepsini kaldırdılar.Nasıl üzülüyorum bilemezsin, keşke o zamanlarda izlemek istediğim filmleri aradan çıkarsaydım.Şimdi arasak da bulamıyoruz..

  3. evet haklısın bi sürü güzel film vardı orada 😦
    ben şanslıyım bugün galiba buldum uccigirl’de Allah’tan burası var 🙂

  4. yakında filimi izleme yerinide yenilicem kuşkunuz olmasın ozaman adresi size ulaştırırım 🙂 iyi günler

  5. @uccigirl

    Uzun zamandır ses seda yoktu, şimdi bu yeni siteyle tam oldu gerçekten..Hemen gidip dolanıyorum sağı solu, inşallah hep birlikte eğlenebileceğimiz hoş bir site kıvamına gelir..-ki öyle olacağını da biliyorum-

  6. daha yapım aşamasında ama hadi bakalım daha çook yapılcak şey var şimdilik kaba halde onu yontmam gerek

Yorum bırakın

close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star