Hediye…

Mutluluktan acayip sesler çıkardığım şu dakikalarda mutluluk kaynağımın sebebini ifşa etmekten de ayrı bir haz alıyorum.Bugün çok sevdiğim dostum, La Fea’nın hediye paketi elime geçmiş bulunuyor.Aslında teknik sebeplerden dolayı pazartesi teslimi yapılmış paketi ancak bugün kucaklayabildim.Ama nasıl sırıtıyorum o an anlatamam; birde paketi açana kadar baya bir zorlandım, elimde kocaman bir bıçak, kutunun neresine saldırsam bilemedim.Paket hastaneye geldiği için, bütün ekip – azcık da meraklıyız- pür dikkat içinden çıkanlara saldırdık..

Söylemek ayıp mı olur bilemem ama, saolsun arkadaşım Ramen göndermiş bize; hep birlikte yedik valla.Zaten küçük paket, bir de çubukları tutmayı beceremedik ama herkes az çok tadına bakmış oldu..Bende hayatımda ilk defa yemiş oldum, çok sevdiğimi parantez içi itiraf ederim.Birde yeni bir kitabım oldu, yanında çayımı yudumlayacağım kupamla birlikte..Böyle durumlarda havalara uçuyorum, hediye olayını karşılıklı seviyorum ne yapayım..Kendisine mailden de teşekkür ettim ama burada yine tekrarlayacağım; çok teşekkür ederim arkadaşım, bu akşamki mutluluğumun sebebi sensin..

9 replies to “Hediye…

  1. Ya paylaşacağını bilseydim bir tane göndermezdim 😦 Migroslarda var genelde. Ondan orada da bulunur belkim dedim 😦 Beğendiysen ne mutlu bana.

  2. @ la fea

    Beğenmek ne demek arkadaşım, bayıldım desem daha doğru olur..Ramen’in acısı biraz yaktı beni ama olsun farklı tatlara her zaman açığımdır..Kitabı okumaya başladım, 150’deyim galiba, vaktim olursa çok kısa sürede bitecek gibi..Çok sürükleyici ama, birde çok güldüren diyalogları var..Şimdi tekrardan kitaba dönüyorum, tekrardan teşekkür ederim..

  3. @ LaFea’m
    çok pisss kıskandım varya çatır çatır çatladım desem yeridir. (somurtan smiley) 🙂

    Kendimi teselli etmeye ve hediye alanları kıskandırmaya karar verdim bende.

    Ofori canım varya sen ne kadar harika bir insanla konuştuğunu biliyormusun. Ayıptır söylemesi biz yani LaFea’mla ben her ay mutlaka en az 2 defa buluşuyoruz. Cafelere, vapurlara, Sultanahmet’e, İstanbul’un bilimum köşelerine gidiyoruz. Eeee ne olmuş bende geziyorum diyen varsa aranızda eğer size cevabım “LaFea’mla gezmedinizki hiç” olur. Tadından yenmez sohbeti ve sımsıcak kucaklamasıyla yeri geldiğinde abla gibi, yeri geldiğinde dost gibi yeri geldiğinde de sevdiceğinizi (yane Gong Yoo’mu) elinizden almaya calışan ‘diğer kadın’ olabiliyor 😀 Ve herşeyden önemlisi sevilmeyi ondan da önemlisi saygıyı fazlasıyla hakediyor. Canım buradan bir kez daha *kiissssss

    Nasıl yeterince kıskandırıcı oldu mu? Ehueheueheuehe şimdi rotam hediye yağmurundan nasibini alan Mavi ve Emir’in mekanları (Kötü Kadın Gülüşü Efekti)

  4. Tamam Nefertiti baktım beğendim. Parayı hesabına yatırıyorum aynı konuştuğumuz gibii 😀 😀 😀 Bonus bile verebilirim 😀

  5. Allahım Nefertiti sen neden insanların heveslerini kursaklarında bırakıyorsun ya 😀
    Oforicim ne şanslı kişileriz değil mi sen bakma kupası olmadığı için böyle yapan insanlara 😀

    La Fea’mı burdan da öpüyorum
    kahveleri uzakta içsekte onu yanımda hiisetmek en güzeli olsa gerek =)

  6. oy oy oy bu ne güzel bir mutluluk…:) ramen demişsin resmen azım sulandı..kahretsin şu koca İzmir’de bir ben bulamadım rameni…sultanahmet’tekinin tadı damağımda zaten…mutlu bir an daha hanene eklemene çok sevindim ofori şu aralar hepimize tebessüm lazım…la feam sen ne yüce gönüllü süpriz sever bir arkadaşsın öle…:)

  7. @ nefertiti

    Çok alemsin nefertitim; valla öyle bir anlattın ki insan ister istemez kıskanıyor yani, yapma böyle arkadaşım..La Fea nasıl seviliyorsun kızım sen böyle, Nefertiti beni senin sevginle ezdi geçti valla 😀

  8. @ mavi

    Öyleyiz valla arkadaşım, seninle hayali olarak kupamı tokuştururum; şanslıyız ne diyelim..

Yorum bırakın

close-alt close collapse comment ellipsis expand gallery heart lock menu next pinned previous reply search share star