Modern Family…

Geçenlerde okuduğum bir tanıtım yazısı üzerine bu diziye başlamış bulunuyorum.Önceleri sadece hafiften bir merak “acaba nasıldır” diyerek izledim ama sonra bir bakmışım hızlı adımlarla yayınlanan son bölümlere doğru ilerliyorum.Zaten her bölüm yaklaşık 20 dakika olunca, benim ilk sezonun 20 küsür bölümlerine ulaşmam o kadar da zor olmadı, bir de dizi sarınca, gülmek adına doya doya izledim. Bu sitcom olayları başta güzel olur ama sonradan sıkarlar biliyorum ama yine de bu dizinin yayınlanacak son bölümüne kadar asla sıkmadan aynı tempoyla devam edebileceğine inanıyorum..

Adından da anlaşılacağı üzerine, aile yaşantısını anlatana bir dizi..Üç farklı ailemiz var ama aslında genel olarak üçünü de içine kapsayan geniş bir ailenin dizisi bu..Baba, eşinden ayrılmış, kendine Kolombiya’lı dünyalar güzeli ve güzelliği kadar tatlı, sempatik olan yeni ve genç bir eş bulmuş, mutlu mesut yaşıyor..Kadını nasıl sevdiğimi, onun için bütün yazıyı beğeni ifadeleriyle doldurmak istediğimi anlatamam.Adama tek bir bakışı bütün istediğini yaptırması için yeterli ama o kadar iyi niyetli ve mantıklı yaklaşımları var ki kadının, ikinci saniyede gönülleri fethetmesini biliyor..

Bir de oğlu var; 11 yaşında olması beklenen ama düşünce yapısı ve davranışları gereği hiçbir yetişkinde dahi görülmeyecek bir olgunluğa sahip kendisi.Dizisin en sevdiğim karakterlerinden biri diyebilirim; annesiyle oğluna bayılıyorum işte.Bir de çok bilmiş, öyle “ben her şeyi bilirim” ukalalarından değil; bunun bilmişliği insan ilişkileri üzerine.Üvey ablasıyla yetişkinler gibi oturup sohbet ediyor, netten kızları bilgisiyle kendine aşık ediyor.Ama gel gör ki kızlar söz konusu olunca başta biraz utangaç..Babadan bahsediyordum; arada kaynadı gitti bu çocuktan bahsedince..

Babanın ilk evliliğinden iki çocuğu var ki; bunlar da diğer iki ailenin başlarını temsil ediyor.Kızının oldukça sevdiğimiz bir kocası; birbirinden farklı da üç çocuğu var..En büyük kız, erkek arkadaşıyla yapışık dolanıyor, pek de bir şeyden anladığı yok, safça onun için ikinci kızın alaylarına maruz kalıyor.Gerçi arada hakarete uğradığının bile farkında değil.En küçükleri ise, onu tanımlayacak bir kelime olduğundan pek emin değil, zaten kendi anne ve babası bile çocuğun hareketleri karşısında şaşırmaktan başka bir şey yapamıyor.Bu çocuğumuz; biraz dikkati dağınık, sorumsuz ve saf..Saf kelimesi pek olmadı farkındayım ama dedim ya onu ifade edemiyorum bile.Evin babasının da çocuklardan aşağı kalır yanı yok, adam sevimli ve ailesini çok seviyor..

Gelelim son ailemize; izlemeye doyamadığım, onların göründüğü her sahnede günümün aydınlandığı ikili..Babanın tek oğlu eşcinsel ve kendisi avukat.Biraz zor da olsa sevgilisiyle birlikte bir bebek evlat ediniyorlar ve günleri bu uğraş içinde geçip duruyor.Bizimki eve ekmeği getiren taraf olurken, sevgilisi de bebeği evde büyüten taraf oluyor.Ama ikisi de o kadar sempatik ki, gülmekten kendimi alamıyorum.Özellikle bizimkinin sevgilisi, onun o halleri, davranışları, yaptığı yorumlar hatırladıkça gülümsetiyor beni.Şu dizinin en sempatik karakterleri deseler; bu ikisini işaret ederim herhalde.Gerçi anlatılmaz, izlenilmesi gerekir.

Artık yeni bir dizimiz oldu, be durur durur bunlardan bahsederim..Sevdim işte ne yapayım, merak edenler buradan seyredebilir.Biliyorum çok ama çok seveceksiniz..

4 thoughts on “Modern Family…

  1. Off! Bu seneki komediler arasında en süperi bence bu.

    Glee ile yeni dönem dizileri arasında Modern Family favorilerim oldular.

    Cameron 1 numaram! 12. bölümde çiçekleri kurutmak için mikrodalga fırına attıktan sonra çıkartıp alıyor. Çiçekler bir an yanmaya başlıyor ve Cam oh my god, oh my god diye bağırıp evde 4 dmnüyordu. Ben sandalyeden düşmüştüm bu sahnede.

    İkinci favorimde Manny. Bomba, bomba 🙂

    İzleyin, izlettirin. Ofori yazı da ayrıca süper! 🙂

  2. @ lee

    Bende çok merak ediyorum Glee’yi..Hatta kafaya koydum hazır diğer diziler ya bitiyor ya sezon arası yapıyor bende bu boşlukta bu merak ettiklerime el atacağım..Cameron demeyeceksin bana; bayılıyorum o adama yaa..

    Bebekleri arabada kilitli kaldığında bu manyak elinde çöp tenekesi camı kırmak için arabaya koşuyordu ya, işte bende o sahnede düşecektim sandalyeden..Bir de tabi, o çiçek sahnesi var, nasıl alev aldı ama…Manny, o çocuk anlatılmaz azizim, tek kelimeyle bayılıyorum o çocuğa..Annesini araba kazasında ele vermeye çalıştığı sahne süperdi; ayakkabılarını bağlıyormuş gibi yapıp beni dinle diyor yaa.Bittim resmen..Harika bir dizi işte..

  3. İlk sezon ne kadar çabuk bitti. Ben doyamadım halbuki.
    Cam ve Manny’i özleyeceğim. Aslında herkesi özleyeceğim ama en çok bu 2 kişiyi 🙂
    Diziye başlamayı düşünen varsa 1 kere bile düşünmesin. Gözü kapalı indirmeye başladın.
    Hoş, çok hoş! 🙂

  4. @ lee

    Bana da çok kısa geldi yaa; şmdi resimlerine bakıp duruyorum.Ben kardeşime indirttim, bu yaz zorla ona da izlettireceğim..- hain gülüşler atarım arada- Süper dizi..

Bir Yanıt Bırakın

