Doushitemo Furetakunai filmi

tumblr_n489z4JMSQ1rh2xmjo1_1280

Aman Allah’ım diyerek çığlık attım önce, sonra bilmiyorum kabulleniverdim hemen; duyanlar duymayanlara duyursunlar, çok sevdiğim yaoi manga türünün nadide eseri olan Doushitemo Furetakunai’nın filmini çekmişler ya.Hiç böyle şeylerden haberim olmuyor, tamamen tesadüf eseri fark ettim ve şok oldum.Bunun filmini çekeceklerine dair bir umudum yoktu ki bir anda karşımda canlı insanlar, hazır bir film ve biraz çabayla birlikte ingilizce alt yazı buluverdim.İçsel çığlıklarım hala durabilmiş değil.Mangası öyle sadece bir seferde okunup unutulacak cinsten değildi en azından benim için, kaç defa okuduğumu da bilmiyorum.Bazen uzun aralar veriyorum ki bir daha okuduğumda daha fazla zevk alayım diye.Ve bu filmin varlığı beni bir anda gerçekten çok mutlu etti.

Bahsetmedim ama vakti zamanında Fujimi Orchestra’nın filmiyle de karşılaştığımda bu kadar sevinmiştim, o filmi de yavaş yavaş durdurarak izlemiştim.Duymayanlar varsa Fujimi Orchestra: Cold Front Conductor adıyla aratarak bu filmi de seyredebilirler.BL filmler için ana kaynaklarıyla aynı hissi veremedikleri için, hatta çoğu “mühim” sahneyi üstün körü geçtikleri için benim açımdan hep bir güvensizlik vardır.İzlerim ama duyguyu o kadar veremedikleri/yansıtamadıkları için o kadar da beğenmem.Ama bu belirsizliği en sevdiğim yaoi’ye yapsalardı onları asla affetmedim.Hala şaşkın bir şekilde diyorum ki güzel olmuş bu sefer film, özellikle oyuncu seçimlerine bayıldım.

tumblr_nc6fpy0NdX1rh2xmjo1_500

Shima’yı oynayan aktörün mangada ki Shima arasında fiziksel benzerlikler memnuniyet yaratırken onun o utangaç, kendini geri çeken ve devamlı kendi içinde mücadele eden kişiliği de çok güzel yansıtılmış.Tabi mangada iç sesler saolsun onun aslında neler hissettiğini daha iyi anlayabiliyorduk ama olacak o kadar.Bir de o dudak altı küçük beni yok mu, valla tam olmuş, çok güzel bir ayrıntı.Yosuke ise ayrı bir beğendim; aktör gerçekten güzel seçilmiş ve çok da güzel oynamış.İlk defa bu kadar yakıştırdığım bir BL çifti oluyor, hem de sırtlarını dayandıkları mangaya rağmen.Ben sanki herkes mangasını okumuş gibi davranıyorum tabi, daha hiç konudan bahsetmedim.

tumblr_nc6j0zbKBg1rh2xmjo1_500

Şimdi efendim bu Shima, eski iş yerinde dışlanmış, erkek arkadaşının da katıldığı bir gruptan dolayı baya bir huzursuzluk yaşamış.İşten ayrılıp yeni bir işe başladığı sabah, asansöre son anda bir adam biner; adam aşırı derece de sigara ve alkol kokmaktadır.Shima “nefret ederim böyle insanlardan” diye içinden geçirirken bu adamın yeni işinde ekip şefi olduğunu öğrendir.Sütten ağzı yanmış, bir daha hayatta aynı iş yerinden özellikle de hetero bir adama gönlünü kaptırmayacağını kendine devamlı tekrarlarken o daha fark etmeden gönlünü kaptırır ve gözleri devamlı bu adamı takip eder hale gelir.Adam iş gezisine çıktığında istemeden de olsa onu özlediğini fark eder.Tabi Shima için bu duygularını ifade etmek çok zor, ama her ne kadar Yosuke ile göz teması kurmasa da bir şekilde onun çevresinde Yosuke’ye devamlı izlendiği imajını verir.

tumblr_nctpxcRNrt1rh2xmjo1_500

Ve sonra bir gece birlikte yedikleri yemek çıkışı, Yosuke bir anda bizimkini öper ve o andan itibaren Shima “bir daha asla” dediği bir ilişkiye adım atmış bulur kendini.Bu dediğim kısımlar filmin daha ilk yarısını oluşturuyor; kalan diğer kısım Shima’nın kendiyle ve Yosuke’le hesaplaşması ve sonunda aradığı cevapları hem kendinden hemde Yosuke’dan alması yönünde ilerliyor.Dediğim gibi manga her daim bir adım önde olacaktır, ama filmi de güzel yapmışlar.Benim gibi mangasını beğenenler varsa, bu filmi de mutlaka seyredin derim, pişman olmayacaksınız.

4 thoughts on “Doushitemo Furetakunai filmi

  1. Şu anda çığlık atmamak için kendimi zor tutuyorum bugün junjou romanticanın açılışını youtube da görünce ne kadar güzel manga var neden bi tek bunun adam gibi animesi çekiliyo mesela Doushitemo Furetakunai ne kadar iyi bir anime olur derken bu yazıyı gördüm havalara uçtum.Yani bu kadar tesadüf olur.Senin sayende bir sürü güzel film ve dizi keşfettim(örneğin the weekend,history boys ve in the flesh ve ismini hatırlayamadığım nicesi) teşekkürler.umarım bu blogta görüşlerini paylaşmaya hep devam edersin 🙂

  2. @blg

    Teşekkür ederim:D Böyle teşvikler olunca izlediğim ama yazamadığım bir dünya film geliyor aklıma şu an, hemen saldırasım geliyor klavyeye sonra.Bu filmin varlığını görünce bende bir çığlık atmıştım, böyle heyecanlar yaşamak gerek arada sırada , insan kendini mutlu hissediyor birden..

    Filme izlemek için ulaşamazsan haber ver yardımcı olurum:D

  3. @ofori umarım zaman ve yazma şevki bulurda yazarsın bol bol 😀 tumblr de ingilizce altyazılı buldum insin izleyeceğim bakalım yine de sağol 🙂

Bir Cevap Yazın

