Recipe no Oujisama

000

Biliyorum benden yaoi manga okumaktan bıktınız artık, ama ne yapabilirim seviyorum ve benim gibi sevenlerin gönlü hoş olsun, birlikte okurken mutlu olalım istiyorum.Gerçi bu manga için öyle uzun uzadıya anlatacağım bir şey yok, konusundan ziyade beni daha çok çizimi kendine bağladı.Bazı mangalar vardır, konusu tam keşke birisi yazsa da okusak dediğiniz cinsten olur ama gel gör ki çizim daha ilk sayfadan insanı ortamdan kaçıracak gibi olur.Ama bazı mangalar da tam aksine her bir karesine hayran bıraktırır beni.Ben böyle büyük gözler, abartılı tepkiler ve ciddi duran yüz ifadelerin anında çizgi film karakteri edasına büründüğü mangaları seviyorum işte.Ve bu manga daha ilk bölümüyle kendine bağladı beni.

rstk-scans_-recipe-no-oujisama-003-026

Gerçi sonradan bir baktım, sadece 1 cilt ve 8 bölümden oluşuyor; başımdan kaynar sular döküldü yeminle.Anında yıkıldım ama vazgeçmedim okumaktan; ne de olsa az ve özün ayrı bir kıymeti oluyor.Başta da dedim öyle ahım şahım bir konusu yok, çoğu mangada okuyabileceğiniz gibi sıradan hatta.Esas karakterler bir şekilde bir araya gelirler, önce kavga eder, sonra bir bakmışsın bunların arasında bir kıvılcımlar uçuşmuş gitmiş, ama tabi mutlak bir inkar ve sonrasında gönül baskın gelmiş,bunlar birbirlerine yanaşıvermişler.İşte tam da böyle hikayenin ortasına düşüyorsunuz.Esas karakter dedesi gibi bir yemek şefi olup kedi mekanını açmak istiyor ve bunun için sabahın erken saatinde kalkıp bilmem kaç tane araç değiştirip şeflik okuluna ulaşıyor.Tabi güne daha başlamadan yorulduğu için hiç bir dersi takip edemiyor, gözlerini uykuya teslim ettiği için.

rstk-scans_-recipe-no-oujisama-003-007

Sonra birgün sınıf arkadaşı buna bir ev öneriyor; bu da gidip görüyor, kirası güzel, ev pırıl pırıl, “neden olmasın” diyerek evin dördüncü oda arkadaşı olmayı kabul ediyor.Bir sonra ki gün eşyalarıyla evin kapısına dayandığında ise, dünkü evin aslında bir yalan olduğunu acı bir şekilde fark ediyor.Ev arkadaşları tam bir “yer içer, hiç bir iş yapmayız” modunda insanlar, bu da tabi haliyle önce bir çıldırıyor, sonra bunlara bir yemek yapıp arayı düzeltiyor.Hikaye bizimki ve bir diğer ev arkadaşı olan aktör adayı arasında geçiyor.Gerçi diğer ikisinin arası da çok şüpheli, sanki manga bittikten sonra bir uzantı şeklinde bu ikisi de işlense hiç fena olmayacakmış gibi.Ben ve benim bu gibi bu mangayı sevenlerin ortak temennisi budur zaten.

31

Dediğim gibi konu sıradan, ilerlemesi beklentileri karşılıyor ama esas can alıcı kısım çizimlerinde bitiyor bence, beni okurken çok güldürdü, o sayfaları o kadar aheste bir şekilde geçtim ki, daha uzun ve “yeter artık bitsin” diye okuyacağım tarzda uzun bir manga bile bitirebilrirdim o sırada.Ve anlatacaklarımın hepsi bu kadar, ilginizi çektiyse google’dan bir tıklama hareketiyle okunmak için sizi bekliyor manga.Şiddetle tavsiye edilir.

Bir Yanıt Bırakın

