My partner in crime

tumblr_lcu3eoc9s91qbo03ao1_500

Supernatural babalar gibi bir sezonla yeniden başlangıç yaptı, ama artık ben eskisi gibi bir özlemle beklemiyorum başlamasını, üzücü aslında ama yine de bir gerçek.10 sezonun hatrı var, oyuncular nerdeyse çocukken başladılar bu diziyi ve bizde onlarla birlikte yaşlandık sanki; tam 10 sene olmuş, dile bile kolay gelmiyor artık.Dean’in o gençlik yıllarından resimlerini gördüğümde veya ilk sezonlardan görüntüler seyrettiğimde içim burkuluyor, “vayy be diyorum ne kadar gençlermiş”.

Hele Sam’in geçirdiği dönüşüm izleyen herkesi dehşete düşürüyor bence, o sevimli bebeden bir dev çıktı vallahi, acaba steroidlerin bir etkisi var mıdır bunda diye merak etmeden duramıyorum.Onların görüntüsü değiştikçe, yaşanmışlıkla birlikte kişiliklerde değişiyor haliyle.O her şeyle mutlu olabilen, hayatını ve kaderini kabullenip bunun için, bir yerde babasının olan kendi doğruları için yaşayan Dean gidiyor, ve yıllar içinde nerdeyse bir kabuğa dönüşen boş bir beden kendini alkol ile dolduruyor.

Gelecekten daha farklı beklentileri olan, azimli ve inatçı Sam sönüyor, ve yerini ölmek isteyen pes etmiş bir adama bırakıyor.Aslında 9. sezonun özeti buydu bence, onların ne kadar vazgeçmiş olduklarının bir sunumu gibiydi, öyle ki asla olmaz dediğimiz bile oldu, önce Sam ve sonra ondan duyduklarıyla Dean birbirlerinden vazgeçtiler.

tumblr_n6ltdxLk611tzeeu2o1_500

Sam’in zaten hep bir yanı kayıptı, evet abisi ve aile olgusu onun için önemliydi ama,bir Dean kadar baskın değildi bu özelliği.En başından beri Dean “aile” diyerek varlığını belli etti ve belki de sırf bunun için Sam ona artık aile değil,birlikte avlanan iki kişi olduklarını canını acıtarak, kanatarak vurguladığı için Dean artık vazgeçmiş bir adam oldu.Biliyorum hep Dean’i korur tarzda konuşuyorum ama benim ekranımdan bunlar görünüyor net bir şekilde.(Çok acayip dram yaparım yeri geldiğinde)

Ve 9. sezon abisini elinin tersiyle iten Sam, bu sezon onu yeninden kazanmak için mücadele edecek gibi görünüyor.Tabi Dean insan olsaydı bu mücadele iç burkan bir konuşma sahnesiyle çözülürdü ama maalesef artık elimizde bir adet şeytan Dean var.Onu belki biraz daha fazla severim diye düşündüm ama cık, izlediğim ilk iki bölümden sonra bu fikrimden vazgeçtim.Ne bileyim artık onu engelleyen insani duyguları veya etik anlayışı -var mıydı o tartışılır tabi- olmadığında daha serbest, daha eğlenceli olur diye düşünmüştüm bütün yaz.

İlk bölüm bunun hakkını verir gibi o bar senin, bu sahne benim dolandı durdu ama, ilk sezonda gördüğümüz o eğlenceli gözlerle bakan genç Dean bile bu şeytan halinden daha özgür geliyor aklıma.Haksızlık yapıyor olabilirim, tartışmaya açık bir konu, ama kızlarla olan muhabbeti bile değişmedi adamın ya.Zaten insan haliyle öldürüyordu, şeytan halinin kan dökmesi bana o kadar yadırganacak bir eylemmiş gibi gelmiyor hala.

tumblr_li1pxdvmpv1qcbfaeo1_500

Ve tabi bu dizinin en baba karakteri, sevgili Crowley bile, cehennemin kralı haliyle Demon Dean’den daha eğlenceli hala.Adam resmen yıkıldı Dean bunu arkadaş olarak yanına istemeyince, sevdirtiyor işte bir şekilde kendini.Zaten bu adam başlı başına bir yazıyı hak ediyor,belki bir gün ona saygı duruşu niteliğinde yazarım, neden olmasın.Aslında Crowley ile yollarını ayırmasaydı, daha eğlenceli sahneler izleyebilirdik gibi, ama işin içine ne zaman Sam girse artık kabul edelim ortama bir ağırlık, üstünüze her an yağacakmış gibi duran bir duygu seli akın ediyor gibi.Özellikle artık Dean ile aralarında birbirlerine acı verme savaşı başladığından beri benim için çekilmez oluyor bu sahneler.Ve o kadar konuştuk bir bahsetmeden geçmeyelim sevgili Castiel, yine acıklı bir başlangıç yaptı.

tumblr_ldthqhSKTE1qaat36o1_1280

Emir dinleyen oğul oldu, isyan etti kral oldu, yenildi vazgeçen oldu, bir kıvılcımla hataları telafi etmek istedi kendi hatalarında boğuldu.Kısaca bu masum melek birlikte takıldığı kardeşler gibi büyüdü ve dünyanın kirlendiğini gördü.Ne zaman Castiel için bir şekilde ümitlensek hep hevesimiz kusağımızda kaldı.Kaç defa öldüğünü, ne kadar acı çektiğini sayamıyorum bile, hele o küçük emrah bakışları yok mu, yok artık ben dayanamıyorum o bakışlara.

Ve biz onu kimseyle paylaşamazken birden Hannah diye bir melek çıktı, bizimkine yan yan bakışlar atmaya başladı.Hadi belki bir şey olmaz ama yine de güvenemiyorum ben işte, gerçi bir şey olsa da Supernatural’de hangi kdın karakterin yaşadığı görülmüş ki, Hannah bir istisna olsun.Yine de Castiel ve Dean bakışmadan Hannah diye bir şey istemiyorum, diziyi izlerken de gönlümden bunlar geçtiği için onların sahnelerini sevmiyorum işte.

tumblr_lgprm8WpNZ1qcbfaeo1_500

Bu arada Castiel her ne kadar günahlarımın bedelini öderim ve olaya daha fazla müdahil olmam edasında gezinse de can çıkmadan huy çıkmaz derler, ben ondan yine bir atak bekliyorum, adamın içinde öncü olmak var, öyle ya da böyle gösteriyor işte kendini.Bir an önce düzelsin, tam melek programı geri yükselnesin ve artık araba kullanmak yerine bir zahmet gözünü kırpma hareketiyle kendini Dean’in yanına fırlatıversin.Daha ilk 2 bölümden bunları söyler haldeyim ama sezonun diğer bölümlerinde de değişik bir şey olmayacak onu biliyorum.Bakalım, seyretmeye devam, her ne kadar gidişat artık mutlu etmese de gönül bağı kopartmıyor işte.

Bir Cevap Yazın

