Dust

MV5BMTQxMzY1NDU3OF5BMl5BanBnXkFtZTcwMzcyMzE3OA@@._V1__SX1303_SY615_

Harry Potter zamanlarında öğrendiğimiz, sevdiğimiz ve bir daha peşini bırakmayacağımız sevgili Alan Rickman – Severus Snape- 2013 yılında bir kısa filme karışmış ve benim bundan hiç haberim olmamış.Bloglarda tembel tembel dolaştığım bir günde karşıma çıkan bu filmi, önce çekinerek, sonra biraz gerilerek ve hiç ummadığım bir sonla gülerek kapatmıştım.Kısa filmleri cazip yapan da bu oluyor; çok kısa bir sürede bir film uzunluğunda anlatmak istediklerini anlatıyor ve sonra sırra kadem basıyorlar.Hikayenin şaşırtıcılığı veya çarpıcı özelliği bir yana, onu yansıtacak oyuncu olmayınca da yarım kalıyor bazı şeyler.

Bu kısa filmde, benim için izleme kısası tabi ki Alan Rickman’dı; o değilde başkası canlandırsaydı karakteri belki şu an bu filmden bahsediyor dahi olmayaktım.Evet güzel bir konusu var, ama artık izlediğimiz şeylere kolay kolay şaşırmayan bir kitle olduğumuz için, “muhteşem” bir kısa film diyemiyorum, yine de kendini izletip beğendirebiliyor.Yaşlı bir adam, tipten oldukça da tekinsiz bir yönü var.Küçük bir kızı ve annesini okul çıkışı evlerine kadar takip ediyor.Ve gecenin karanlığında bir yolunu bulup o eve giriyor.Gerilim dolu dakikalar artarken kızın odasını bulup kapıdan içeri süzülüyor.Kimdir bu adam, amacı nedir hepsi bir muamma.Hatta gidişata dair iyi bir şeyler düşünmek mümkün değil, zira ortam bir hayli gergin.

Sonunu anlatmıyorum, o zaman izlemenin pek bir manası kalmaz zaten.Alan Rickman sevenler, benim gibi koşun izleyin derim, hayatınızın 8 dakikasını alıyor sadece; 100 küsür dakikayla saçma sapan şeyler izlediğiniz anlara sayın ve benim gibi yüzünüz gülerek kalkın ekranın başından.Yok olurda eğer beğenmezseniz, valla suçlusu ben değilim, en başından dedim Rickman sabit duran taşı oynasa yine beğenirim gibi geliyor, o kadar ön yargılıyım yani.Buradan seyredebilirsiniz..

Bir Cevap Yazın

