Lights Out

maxresdefault

En korktuğum şeylerden birini kısa film konusu yapmışlar, sonra da benim gibi zayıf bir bünyeye izlettirmişler bunu.Daha çok küçükken o ışıkları kapatınca ortaya çıkacağına inandığımız kötü niyetli canavarlar, bilinmez kötü cisimler büyüdükçe kaybolmaya başlar, bu korkuda ki mantıksızlık kendini belli eder.

Ama yine de küçük de olsa bir korku hissi kalır insanda; ne de olsa ışıklar kapalıdır ve o kutu karanlık köşelerde neyin olduğunu görememenin verdiği rahatsızlık hissi hala insan aklının bir köşesinde kalır.Veya bütün bu söylediklerimi kendi üstüme de alabilirim.Ben ışığın olmadığı yerde “her şeyden” , kardeşim böceklerden korkar.

Hal böyle olunca ışıkları kapattığımızda ortaya çıkan korkunç canavarın varlığıyla alakalı bir kısa film yaparsanız, ben 2.30 dk. bile izlemeye korkarım.Sanki dakika değilde, saat hesabı gibi uzun geldi bana; devamlı durdurup devam ettirdiğim için olsa gerek.Tabi en başında da dedim, benim bünye korkak, o yüzden bende böyle bir etki yaratmış olabilir.Ama yine de çok kaliteli ve etkileyici bir kısa film yapmışlar.Bunun uzununu da yaparladı ama artık korku sineması almış başını gitmiş, onlara çok klişe kalan bir konusu olurdu.Neyse merak edenleri bu siteye davet ederim, iyi seyirler.

Bir Yanıt Bırakın

