Crush On You

Crush_on_You_v03_c09a_-_001-002

Vakti zamanında Happy Ending isimli bir manga için tanıtım yazmıştım bloga, geçenlerde ise aynı mangakanın başka bir mangası ilişti gözüme ve kıyamadım bile okumaya.İndirdim, sakladım, bir ara unuttum varlığını ancak okumaya başladığımda o kadar az geldi ki bölümler gözüme, hayır bu kadar olamaz, bunun mutlaka devamı olmalı diyerek ağlandım bile.Bir ağlanan ben değilim, manga için forumlarda tartışılan kısmında muhakkak sonunun yetersiz kalacağının altı çiziliyor, herkes hala ister istemez devam bölümleri beklerken buluyor kendini.Manganın türü için Shounen Ai diyeceğim tabi ki, ama bunun yanında çok güçlü bir Shoujo de.Hatta tanıtım kısımlarında Josei ibaresi bile geçiyor benden söylemesi, siz düşünün artık nasıl bir mangayla karşı karşıya olduğunuzu.

4 volüme 17 bölümden oluşmakta, yani iyi bir manga okuyucuysanız eğer bir oturmada en fazla bir saatinizi alacak; ondan sonra mangakanın başka managları için arayışa girecek ve elinizi boş geri döneceksiniz bu arayıştan.Manhwa olduğu için bir aşk üçgeniyle başlangıç yapıyoruz – adamlar yeminle takık bu konuya-.Gerçi tipik bir kore yapımında bu aşk üçgeninde bir kızın peşinde dolanan iki erkek anlatılır, burada ise -hihiihih- bir erkeğin peşine düşen bir kız ve başka bir erkek var, dikkatinizi çekebildim mi bilmiyorum.

5

Belki de yazının bu kısmında çoktan ekranı kapatmış bile olabilirsiniz ama okumaya devam edenler için ben de yazmaya devam ediyorum.Okulun playboyu diyeceğimiz erkek karakterimiz için elini sallasa ellisi deyimi tam yerinde, adam gününü gün ediyor.Ve hanım kızımız için erkekleri parmağında oynatmak tam bir hobi olmuş sanki, kaşını kaldırıyor ve terk edip yenisine geçiyor.

İşte böyle yerinde durmaz bir ikilinin dikkatini okula yeni gelen ve daha manganın başında bir çok yalnış anlaşılmalara sebep verecek görüntü de olan Jong Yi çeker.Zira okuyacağınız ilk tartışma Jong Yinin cinsiyetine yönelik.Kızımız için o bir erkektir, ama oğlumuz için o anında vurulup çarpıldığı bir kızdır.Ve tabi ki acı gerçek Jong Yi, çok güzel görünen bir erkektir, öyle ki onun erkek olduğunu öğrenip dünyası başına yıkılan erkek karakterimiz için bir süre sonra – ne olursa olsun- vazgeçilmez olacağıdır.

Crush_on_You_v02_ch00_intro_pg013_[EF]

Şimdi düşünün birinden hoşlanıyorsunuz, o size baksın istiyorsunuz,bunu öyle böyle kısmi olarak da başarıyorsunuz ama çocuğun teki çıkmış ortaya sizin hoşlandığınız erkeği ayartmaya çalışıyor, ne yaparsınız.Hanım kızımız bunun altında kalmaz ve büyük bir mücadele başlamış olur, bakalım Jong Yi kimde karar kılacak.Cevabı söyleyebilirim ama okumayı düşünenler için işin zevki kaçsın da istemem.

Bu arada Jong Yi, dış güzelliği bir yana içten de dünyalar tatlısı bir çocuk, bazı yerlerde nasıl düşündüğünü anlamasam dahi sevdim ben bu çocuğu.Hem kızın hem de oğlanın düşüncelerini anlatıyorlar mangada ancak Jong Yinin ne düşündüğünü o ağzını açıp bizlere anlatana kadar anlayamıyoruz, o kadar kapalı tutmuşlar yani okuyuculara.

k6.20

Bu da böyle bir manga için gerekliydi belki de, sonuçta onun ne düşündüğünü bilirsek olayın heyecanı da kalmazdı.Yazının başında da dediğim gibi daha uzun yazıp/çizilebilirdi, mis gibi konuyu kısacık bir şekilde bağlayıp bitirdi;daha uzun olsaydı bunun varlığını bilip sevenler, takip edenler daha fazla olurdu.Ben çok beğenerek okudum, merak edenler boş anlarında bir baksın derim.
.

Bir Cevap Yazın

