The Heat

8da5b88206cf470ed4406165439d554a

Sandra Bullock benim için her zaman sevilen bir aktris olmuştur.Çoğunluğu romantik filmlere başrollük yapmış olması bunda büyük bir etken, nitekim onun kariyerinde en parlak dönemleri benim ergenlik zamanlarıma denk düşüyor ve ister istemez bir Sandra Bullock hayranı olup çıkıyorsunuz.Özellikle When You are Sleeping hala ve hala benim göz bebeğimdir.O filmi kaç defa izledim, kaç defa izleyeceğim bilmiyorum.Tabi bütün filmlerini izledim gibi büyük bir cümle kuramam, ama izlediklerim beni hiç hayal kırıklığına uğratmadı.Nitekim beklentim neyse onu az çok karşılayabildi.Bu filmin posterini gördüğümde, bir iki yerde “oldukça eğlenceli ve komik” olduğu belirtildiğinde izlememek için tembellik haricinde başka bir nedenim kalmamıştı, onu da başarıyla yendim ve izledim.

The Heat, “Ateşli Aynasızlar” olarak 2013 yılında kendini bizlerin beğenisine sundu.Bu sene ikincisi çekilecekmiş gibi bir dedikodu var ama görene kadar inanmam.FBI’da işini dört dörtlük yapan, titiz ve başarılı bir bayan ajan düşünün.Bu iyi özellikleri maalesef başarılarını başkalarının gözüne sokmaktan zevk duyduğu bir diğer özelliğiyle çarpışıyor ve onu ekip  için sevilmeyen kişi ilan ediyor.Şahsen ben de devamlı başarılarını gözüm sokan ve bunu yaparken kendimi salak gibi hissettiren bir ekip arkadaşı istemezdim.İşte bu hanım kızımız, bir terfi söz konusu olduğunda patronu tarafından başka bir şehre kötü adamların peşine gönderiliyor.Kuralcı, titiz bir insan ve ona ekip arkadaşı olarak dışarıdan bakıldığında polislikle uzaktan yakından alakası olmayan birini veriyorlar.

the-heat1

Mullins,kardeşini bile hapse atmış bir polis ama öyle sanıldığının aksine işini yaparken kuralına uymak gibi bir derdi yok.Yakaladıkları suçluyu konuşturmak için onun ağzına kocaman bir  kitap fırlatmaktan geri kalmıyor.Tam bir aileyle izleyelim, gülüp eğlenelim tazında bir film.Birbirine uyumsuz iki polisle alakalı bir dünya yapım var, hala da bu tarz bir konuyu işlemeye devam ediyorlar.En yakın örneklerinden biri de Almost Human; biri insan diğeri robot olan iki polis hakkında.Bunların nasıl ilerlediklerini bilirsiniz; önce birbirlerini sevmezler hatta  nefret ederler.Sonra birlikte kan ve göz yaşı dökmenin getirdiği yakınlık hissiyle kanka olurlar aniden.The Heat içinde aynı durum söz konusu; ama aynı konuları birbirinden ayırmak konuyu farklı işlemekle geçer.Heat daha en baştan eğlence sözü veriyor ve başarılı oluyor.Denk düşerseniz aklınızda olsun, iyi vakit geçirmek garanti..

Bir Yanıt Bırakın

