Brooklyn nine – nine

brooklyn_nine_nine_xlg

Sanırım kendimi kısa dizilere vererek biraz eğlenmenin zamanı geldi.Bir sürü ağırlığı altında ezilecek dizi izliyorum ve daha yakın zamanda bir Dexter, Breaking Bad gibi baba dizilerin enkazları altında yatmaktayım aslında.Artık biraz gevşemenin zamanı dedi kardeşim ve bana bu diziyi tavsiye etti.Doğruyu söylemek gerekirse geçen bayram haftasında baktım bu bir şeylere gülüp duruyor, bir değil iki değil, bir sinir bastı beni, ters ters bakarken “sende izle çok güzel” diyerek anlatmaya başladı.Onun tavsiye ettiği şeyleri ilk etapta kulak arkası etmek gibi onu oldukça sinir eden, beni anlık memnuniyet hislerine sokan bir huyum var.Ve sırf bundan dolayı onun evden gitmesini bekledim sinsice ve o gidince başladım diziyi izlemeye.

Tabi bu dizide bu senenin yapımı olduğu için, yayınlanan 6 bölümü bulup bir çırpıda bitirmek bir akşam üzeri yapılacak en mantıklı eylem oldu benim için.Erken dizi tanıtımları içine giriyorum ama sonra hepsini izliyorum ve o zamanda dönüp anlatacak bir şey bulmakta zorlanıyorum; hazır az buçuk eğlenmişim bunu yansıtmak gerek artık dedim ve koşarak buraya geldim.Brooklyn nine nine; NY’da bir polis karakolunda yaşananları ve oldukça enteresan polis memurlarını anlatan bir komedi dizisi.Bu diziden ciddi şeyler beklememek gerek veya “ne çabuk buldular katili, ama öyle olmaz ki” gibi cümleleri barındıran eleştirilere girmemek lazım.

tumblr_mu6ten0yPe1s52oiwo1_500

Temeli komedi üzerine kurulmuş bir dizi olduğu için bakmak ve gülmek izleyenin boynunun borcu. Jake, karakolun en iyi polisi, skor tablosunda çözdüğü davalar herkesinkinden fazla, ama her iyinin bir kusuru vardır, kendisi kafa yapısı olarak 9 yaşında bir çocuk gibi davranıyor.Bildiğiniz bir çocuk gibi yaklaşıyor işine ve hayatına.Ve bu durum başlarına yeni atanan amirlerinin merceği altında.Bu karalolda sadece ondan bahsetmek haksızlık; rakibi olarak gördüğü bir Rosa var, çekişmelerini izlemek harika.

tumblr_muz6lyzNRT1sli8jdo1_500

Sonra sert kadın görüntüsünde Amy ve ona aşık olan ama söylemeye çekinen bir diğeri.Kısa, absürd, çoğu yerde mantıksız ama eğlenceli bir dizi.Çerezlik izlemek lazım bazen, fazla ciddiye almadan, endişlenmeden; gülüp eğlenmek lazım.Tavsiye edilir demek yersiz, zira bütün yazı “tavsiye edilir” mantığı üzerine kurulu.

Bir Yanıt Bırakın

