Sean Saves the World

00mRJ5hICEw.market_maxres

Uzun zamandır sitcom izlemiyordum, geçen gece sıklıkla karşıma çıkan bu 22 dakikalık diziye yine denk geldim ve neden olmasın diyerek yayınlanmış dört bölümünü bulup seyrettim.Gecenin bir vakti ev ahalisi yattıkları yerden uyanmasın diye dudaklarımı birbirine yapıştırarak sessiz kahkahalar attım.Biliyorum düzenli olarak sitcom seyreden insanlara bu dizi o kadar da komik gelmez ama ben çok beğendim, yalanım yok.Öyle her sahnede kahkahalar atmasam da gene olarak bittikten sonra bende büyük bir memnuniyet hissi bıraktığını söylemeliyim.Oldukça basit bir konusu var; boşanmış ve yalnız yaşayan baba, ona yeni taşınan ergen kızı ve babanın gıcık yeni patronuyla birlikte perde aralanmış oluyor.

tumblr_mvl84lqoUT1so4hymo1_500

Perdeyi ben de biraz aralayayım; baba kızları doğduktan sonra eşinden boşanıyor, eşcinsel olduğu için.Kızının annesi yeni bir işe başladığı için taşınmak zorunda kalıyor ve sadece hafta sonları gördüğü kızı şimdi tamamen ona yerleşmiş bulunuyor.Bir taraftan bu yeni tam zamanlı ebeveynlik içine alışmaya çalışırken, diğer taraftan iş yerinde patron değişikliği yaşanıyor.Patronu ise ifade edebilecek bir kelime bulamıyorum; dizinin en komik olmayan ama yine de ortaya çıktığı her sahnede yaptıklarıyla beni gülmekten yerlere yatıran bir adam.Tarif edilemeyen bir tip desem yeterli aslında; tamamen ilk gözle görülüp değerlendirilmesi gerekir.

tumblr_inline_mvfrc5WaDO1s78zk3

Sitcom olduğu için karakterler de az sayıda.Babanın iflah olmaz annesi, onun iş yerinden arkadaşları derken dizi toplasak 5-6 kişiden oluşuyor.Tabi arka planda –özellikle iş yerinde- bir çok insan gelip geçiyor.Şimdilik sadece beş bölüm yayınlandı, belki daha da güzel ve eğlenceli olacak ilerleyen bölümler veya daha kötü, izlemeden bilinmez.İzlerken çok eğlendim, tavsiye ederim.

Bir Cevap Yazın

