When Harry Met Sally…

tumblr_mtgoocvqag1rhe4i6o1_500

 

Birçoklarının yıllar yıllar önce izlediği ama nedense benim bir şekilde es geçtiğim bu filmi nihayet bir gece vakti izleyecek bir şey bulamamış olmam nedeniyle “hadi bari çıksın aradan” diyerek seyre daldım.Ne kadar yamuk bir cümle kurduğumu görmezden gelin lütfen, arada olur böyle şeyler.Adı üstünde Harry Sally ile tanışınca o romantik filmlerde alıştığımız üzere ona aşık olmaz, hayır tam tersi ondan ölesiye nefret eder.Üniversite zamanında mecburi olarak gerçekleştirdikleri bir yolculuğun ardından bir daha birbirlerini görmemek adına ve umuduna sahip, yollarını ayırırlar.

Aradan geçen uzunca bir süre sonra Harry evli, Sally ise çok ciddi bir ilişkidedir.Ve hikaye buradan sonra kendi ekseninde gayet keyifli bir şekilde akmaya başlar.Eskiye dair hoş olmayan duygulara sahip bu iki insan, bir şekilde kendi yalnızlıklarından kaçarken birbirlerini bir daha bulur ve aslında o kadar da farklı olmadıklarını, ve belki de bu hayatta sahip olacakları en iyi arkadaşın birbirleri olduğunu keşfederler.Aslında sıkıcı tanıtım cümlelerimden de anlayacağınız üzere, pek de izleyeni şaşkınlık, heyecan, veya ne bileyim aşırı bir mutluluk duygusu içine sokacak bir hikayeye sahip değiller.

tumblr_mt4mopXeir1shvdp9o1_500

Ama yine de dönemine ait çok ciddi ve kaliteli bir film..Sırf o gözle baktığınızda, ya da hiç bakmayıp sadece filmi olduğu gibi diğerleriyle kıyaslama içine sokmadan seyrettiğinizde herkesin film için bahşettiği o beğeni tadını damağınızda sizde hissedeceksiniz.Aralarında yaşanan o arkadaşlık ve uyum ve tabi oyuncuların  sempatik halleri filmin üstüne yerleştirilen süsleri gibi sunumu daha göz alıcı yapıyor.Tabi daha erken yaşta seyretseydim, bu yayvan cümlelerin yerine mübalağ sanatını esir alan coşkun ifadeler hakim olabilirdi, yine de hala benim gözümde on numara kalietli ve eğlenceli bir film.

Benim gibi bu klasiği bir şekilde es geçmiş olan varsa, imkanlar dahilinde mutlaka seyrdin derim, pişman olmayacaksınız.

2 comments

  1. ah Allah’ım niye ben açıp okudum bunu 🙂 aslında Otopsi’yi izlemeye karar vermiştim. sonra… ah o merakım yok mu! açıp bu sayfayıda okuyu verdim işte. şimdi hangi birini izlesem diye kara kara düşünüyorum . artık her halde yazı tura filan yapacağım 🙂 her neyse tanıtım için teşekkürler ofori 🙂

  2. yazı tura sonucunda bu filmi izlediğimi bildiriyorum . 🙂
    çok hoş bir filmdi. oyuncular o kadar içten ki… evet, içinde bulundukları durumu hissettiriyorlar. bir de izlerken uçuk kaçık ulaşılmaz aşk hikayelerinden birinde olmadığınızı ve oldukça gerçekçi bir tutumla yaklaşıldığını da fark ediyorsunuz. izlerken oldukça eğlendim, düşündüm, hüzünlendim. evet tam anlamıyla hissettim.kısacası herkes izlemeli .

Bir Cevap Yazın

