Karışık dizi güncesi…

tumblr_mixy4kBcWS1rco4h9o1_500

 

Bugünlerde bolca film izliyorum ama yazmak için şu anda aklıma gelen tek bir tanesi bile yok.Kötü olduklarından değil, sadece yazacak kadar gaza gelemiyorum o kadar.Ancak aynı şeyi diziler için söyleyemem; zira başlamasını sabırsızlıkla beklediğim bir iki dizi, onlar hakkında düşündükçe beni içten içe heyecanlandırmaya başlıyor bile.Bir sıralama yaparsak tabi ki benim gibi bu diziyi izleyenlerin ilk sıraya yerleştirecekleri Breaking Bad gelir.O kadar uzun zaman geçmiş gibi hissediyorum, sanki hiç başlamayacak gibi, tabi birileri sanki devamlı bizi kandırıyor.Net tarihi hala bilmiyorum, bilen varsa lüften söylesin de en azından beklemek için bir destek noktası bulmuş oluruz.

Son bölümleri göreceğimiz için olsa gerek, beklentilerimi yüksek tutmaktan kendimi alamıyorum.Umarım daha önce bazı dizilerde yaşadığımız gibi büyük bir hayal kırıklığı ile son bulmaz.Ama olmaz herhalde, zira bunun gibi bir dizi artık ne yaparsa yapsın izleyicisi tarafından ayakta alkışlanarak uğurlanır.Abartı sanatını sevdiğimi bilirsiniz, fakat Breaking Bad için bunu kullanıyorum bile, kendi varlığıyla bunu zaten yapıyor.Onca sezon, onca bölüm ve oyuncularına getirdiği bir dünya ödülden sonra, takdir etmemek elde değil.Artık başlasa da vuslata ersek diyen aç tarafım, hiç bitmesini istemeyen daha aç tarafımla çelişki halinde, hayırlı olsun bakalım.

Ve bir diğeri gözümün nuru Dexter; sezon finalini düşündükçe bir insanın karnına hala kramplar girer mi, girer işte.Biliyorum bunu her sezon sonu yazıyor, hepsinde de bastıramadığım heyecan ve endişelerimi dillendiriyorum.Ama bir gariban izleyen olarak onların bu yaptıklarından sonra elimden başkası gelmiyor. Dexter her daim dört ayağı üstüne düştü ama bunca zamandır dizide hayatının değişmeyen tek sabit noktasını – Debra’yı-kendi elleriyle değiştirdi.Şimdi ne olacak, Debra bununla nasıl baş edecek ve asıl önemlisi Dexter dağılmış bir Debra ile ne yapacak.Ben boş yere konuşuyorum aslında,senaristler yine alttan girip üstten çıkarak ters köşeye yatıracaklar bizi.Bu iki muazzam dizi artık başlasın ve bunca zaman yokluklarıyla sönük geçen hayatımızı heyecanlandırsınlar.

Vallahi, o nasıl bir cümleydi ben bile kendimden korktum.Ha bu arada bir takım yeni dizi eğilimlerim de olmaya başladı; Sons of Anarchy izliyorum.İki sezonu bitirdim, heyecanla şimdi üçe başlayacağım.Bitirdiğim gibi onun hakkında da şöyle güzel bir yazı yazmak istiyorum.Yakın zamanda Spartacus bitecek -hala geçen hafta yaşanılan kaybın kederindeyim-o zaman bunca zaman savaş ve kan nidaları attıran bu diziyi de anabiliriz.Vebu arada Walking Dead sezon arasından sonra size de biraz sıkıcı gelmeye başladı mı, ortada hiç aksiyon kalmadı. Shameless için yorum yok; zira “yorumsuz” izlenmesi gereken bir dizi kendisi.Alışkanlık haline gele Supernatural de ise, Castiel’in olduğu bölümler parlamakla birlikte diğerleri artık alışkanlık yaptığı için izleniyor, heyecan kırıntısı kalmadı zira.

Dizi güncesi kaba taslak buraya kadar, görüşmek üzere..

2 comments

Bir Cevap Yazın

