8. sezonla Supernatural mızırdanması…

Supernatural 8. sezona başladı başlamasına ama bende hala bir heyecan yaratamadı.Geçen sezon izlemeyi bırakan kardeşim gibi olsun istemiyorum sonum.Ama belli bir değişiklik, yeni ve taze bir heyecan bu dizinin ihtiyacı olan şeyler.Hala dün gibi hatırlar ve imkan bulduğum her fırsatta usanmadan/utanmadan hatırlatırım;Castiel’in diziye dahil olduğu, kıyamet savaşları verildiği o sezon bu diziyi bitirmeleri gerekiyordu.Bitmediği için sevinmekle birlikte elini vicdanına koyan her Supernatural izleyicisi olarak o sezondan sonra farklı bir şey göremez olduk.Artık her sezon başı açılışımız belli oldu; Sam veya Dean Hell, Heaven ve son olarak Purgatory olamk üzdere belli başlı üç mekanı dolaşıp bir kaç ay sonra nedeni belli olmayan bir şekilde geri dönüyor ve geride kalan kardeşi bulup yollarına devam ediyorlar.

İlkinde bunu yaşadığımızda çok heyecanlıydı; Dean cehennemden sürüklenerek çıkartılmış, sonrada kendini yollara atarak bir otel odasına Ruby’le kırıştıran Sam’i bulmuştu.O sahneyi herkes hatırlıyor değil mi; mezarın çevresinde ki bütün ağaçlar dışarı doğru eğilmiş, Dean bir kaç gün kulaklarında rahatsız edici o cızırtı ile dolanmıştı.Ama nasıl bir heyecandı o, hala döner döner her Supernatural yazısından bundan bahsedip dururum.Sonrasında Sam nasıl döndüğü hala belli olmayan bir şekilde o çukurdan çıkıp geliverdi ruhsuz bir şekilde.Daha sonra Castiel karnında son sezonun belalıları yaratıklarla çıkıverdi ortaya.Ve şimdi Dean ve Castiel’i Araf’a gönderdikten sonra, Dean yeni bir arkadaşla yeni sezona merhaba diyor.Tamam her geri dönüş bir heyecan kabul ediyorum ama bir yerden sonra kendini tekrar hissettiriyor bu durum ister istemez.

Ve sanırım benim şikayetim artık heyecanlı bir Supernatural yazısı yazamamak.Önceden bu dizi hakkında bahsetttiğimde, yazıya nasıl başlayıp nasıl bitirdiğimi bilemezdim heyecandan.Bırakayım diyorum madem bu hoşnutsuzluk içindeysem, onu da yapamıyorum.Geride bıraktığımız son sezona baktığımda dişe dokunur hiç bir şey göremiyorum.Mızırdanmak için erken bir dönem gibi görünebilir ama bu yeni sezonun daha farklı bir hava içinde geçeceğini düşünmüyorum.Evet belki diğer geri dönüşlerden farklı olarak Dean Araf’ta neler yaşadığını, Castiel’i hatırlayıp bize gösteriyor o kadar.Benim özlediğim şey evet belli bir olay örgüsü ama Supernatural’de özlenen ve beklenen asıl şey; duyguların geri dönmesi.Adamlar sadece avlanıyor, şöyle oturup neler hissettiğinden bahseden yok daha.

Karakterleri de anlıyorum aslında, bunca yaşanmışlığın, acının ertesinde artık iç dökecek duygu kalmadı.Dean misal, orada kimbilir ne kadar uzun zaman geçirdi, yaşamak için av ve avcı olurken.Bu adamın belli bir katılık ve soğukluk içinde olması normal.Ama Sam’in ondan daha duygusuz gezinmesi, beni çıldırtıyor.Abisi geri dönüyor, bu köpeğini düşünüp duruyor.Biliyorum haksızlık ediyorum ancak izlerken “ama öyle düşünmemelisin” diyen bir ikinci ben yok ortada, ne görüyorsam o.Sezona gayet acımasız bir yorumla başlamış olduk, umatım bütün bu dediklerimi yutarım daha sonra.Ben sadece eski Supernatural’i ve tazeliğini istiyorum o kadar.

Bir Yanıt Bırakın

