Teen Wolf ikinci sezondan mırıldanmalar..

Teen Wolf ikinci sezonda ilk 6 bölümünü yayınladı ile, bende bu gecikmişliği hepsini birden izleyerek kapattım geçen gece.Zaten ilk sezonu da bu şekilde izlemiştim, toplu halde bir Cumartesimi almıştı, o kadar.Sıkmadan izlettirmeye devam ediyor hala, arada sırada bazı yerleri atlayıp geçmeme rağmen kırk dakikalık o bölümler sanki dört dakikaymış gibi geçti bir anda.Nasıl başlayıp bitirdiğimi kestiremedim yeminle.Bu diziyi -popülasyonu ergen olmasına karşın- neden bu kadar sevdiğimi bir daha hatırladım.Hatta bu altı bölüm daha fazla sevmeme neden oldu.Stiles, Scott, Alison, Derek ve diğerleri, hepsini ne kadar da özlemişim ben öyle; hatta bu sezon katılan ve yer yer beni sinir eden yeni karakterleriyle büyüyen bir dizi olmuş.Zamanında Misfits için o dizinin bütün karakterlerini seviyor, ama en çok Nathan’ı beğeniyorum, hatta onsuz dizi olmaz diye bir yazı yamıştım, işte Teen Wolf’te de en çok Stiles derim gözüm kapalı.

Zaten bu diziyi izleyip de Stiles sevgisi içine girmeyenlerden şüphe duyarım.Lydia’ya olan o çocukluk aşkıyla ortalarda dolanmaya devam etti, her daim Scott’un kıskandıracak kadar yakın arkadaşı oldu,mutlaka bir iki kere Derek’in hayatını kurtarıp her bölümde istisnasız ölümle burun burun geldi ve tabi babasının olay mahalinde yine babasına yakalandı.Bu mecarellarını bir kenara bırakırsak, adamın olaylara tepkisi, cümleleri, oyunculuğu yeter büyük bir hayran kitlesi toplamaya.Bu satırlardan sonra izlemeyenler için spoiler dolu ifadeler olabilir, ona göre devam edin okumaya.Scott ve Alison arasında ki aşk izlenmeye değer, ama bazen o kadar sıkıcı oluyor ki diziyi izlerken atlayıp geçtiğim sahneler sadece onların ki oldu.Tamam başta biraz izledim ama baktım ikisi her an yan yana geldiklerinde birbirlerine yapışmadan duramıyorlarr, bana da gına geldi artık.Alison’ın o despot, kafayı sıyırmış ailesi ise beni bile korkutuyor.Hele o annesi yok mu, şeytan gibi kadın.

Bu kız nasıl bir ailede yyaşam savaşı veriyor böyle; avcılıkla kafayı sıyırmış bir nesil var arkasında, kendi kızını kaçırıp ona ders vermek isteyen bir baba, sırf Scott’la ilişkisi devam ediyor mu diye kontrol etmek için kolunu bıçakla doğrayan annesi ve şeker dede kıvamında ortada gezinen psikopatt dedesi.Bir de ne zaman kızı kenara çekip ailenin önemi hakkında bir konuşma yapsalar ben geriliyorum valla.Hayır kız içinde yetiştiği eve bakıldığında gayet masum, evlatlık modunda.Asıl evalıktık Jackson ise, son bölümde kurt olmak istediğini söyleyip kendini Derek’e ısırtmıştı ama beklediği sonucu elde edemedi.Onun yerine şimdi ismini hatırlayamayacağım acayip katil bir canavara dönüştü.Zaten canavarın varlığını öğrenene kadar geçen sürede o kadar gerilim ve heyecan hissettik ki dizide, yine kca bir takdiri hak etmiş oldular.Yok Jackson mı, yok Lydia mı derken o kovalamaca da bir hayli gerilip, yorulduk.

Derek, bu sezon Alfa olduktan sonra kendi sürüsünü oluşturma işine girişti.Önceden sınırlı olan Genç kurt sayımız bir elin parmağını geçmezken, şimdi kafamızı çevridiğimiz her yerde bir kurt görür olduk.Bende de garip bir sahiplenme güdüsü, Scott ne zaman diğer sürüyle karşı karşıya gelse, ve onları dövüşte yense acayip bir gurur duygusu içine giriyorum.Ve inanıyorum, bunu sadece ben değil, Derek bile hissediyor, bakışlarından anlıyorum.Ve tabi bu kadar kurtun olması işime gelmiyor.Şmdilik bizimkilerle karşı saflarda yer aldıkları için herhalde, sahiplenemiyorum onları.Hele o Erica var ya, bu dizinin gereksiz karakterini oluşturuyor.Geçen seon en büyük korkum böyle karakterlerin ortaya çıkmasıydı, tam yok işte derken şimdi ortaya yeni güçleriyle güven kazanmış neden kötü olduğu belli olmayan içi boş bir Erica attılar ortaya.Sinir oluyorum o kıza ve umarım onun gibi karakterlerin sayısını arttırmazlar.

Gerçi daha böyle konuşmak için erken bir bölüm sayısındayız ama şimdiye kadar hissettirdikleri böyle.Jackson’ın son sahnede o arabanın içinde zincirlenmiş bir şekilde ağladığı sahne çok üzücüydü, keşke onu da sevip sahiplenen olsa demeyen bizden değildir zaten.Lydia’nın biri bana yardım etsin çığlıklarını da kimsenin duymaması/duymamazlığa gelmesi bei çileden çıkarttı.Kız tahtaya yazıyor, Alison’a koşuyor “konuşmak istiyorum” diye ama yok, kimse iki dakikasını ayırmıyor ona.Tamam çok önemli şeyler oluyor herkes ölüm kalım savaşı veriyor ama gereksiz Scatt/Alison sahnelerinden birini vermeyip Lydia sahnesi versek daha güzel olacak.Derek’in ekibe bu kadar uzak düşmesi de hoşuma gitmiyor, hadi bakalım nasıl toplanacaklar.

Ve son olarak son bölümde bizimkilerin gay bara gidip ortalığı dağıttıkları sahne çok güzeldi.Gerçi uzun bir şey değildi ama olsun, yine de hiç olmamasından iyidir.Danny’i sevenler al kaldırsın, az görünüyor sahnelerde ama bir göründü mü ekrana kilitliyor milleti.Teen Wolf heyecanına bende dahil olmuş oldum böylecek.Diğer bölüm yorumlarında görüşmek üzere.-kendini sunucu zannettim herhalde-

Reklamlar

16 thoughts on “Teen Wolf ikinci sezondan mırıldanmalar..

  1. Tamamen benim hislerimden oluşan bir yazı olmuş, bir solukta okudum hepsini. Ericayı bi yerde görsem parçalıycam zaten o nası bir tip öyle ya. Ama stiles öyle mi. Yazık her yerde Scottla Allison u birlikte görürken o uzaktan Lydia yı izliyor. TAm bi konuşacak gibi oldular, orda da gidip Derekİ kurtarması gerekti. Bence ileriki bölümlerde Lydia ile ilgili önemli gelişmeler olacak çünkü o kıza ne olduğunu henüz bilmiyoruz, Çok da merak ediyorum.Tamam bağışıklığı var kurda dönüşmedi o yüzden falan diyenler var ama sanki altından başka bişi çıkacak.Heyecanla yeni bölümü bekliyorum, bazen altyazılar çevrilmeden önce bi ingilizcesini izliyorum merakımı giderince altyazısı eklenmiş oluyo, bir daha izliyorum. ben çok sevdim bu diziyi ya. Ergen bi hali var evet ama güzel yinede 🙂 Bu arada 7. bölüm 10 temmuzda yayınlanacakmış 🙂

  2. @külkedisi

    Belki yine biriktiririm bölümleri, öyle izlerim.O zaman daha heyecanlı oluyor, hem üst üste bölümlerde elinde olmuş oluyor..

  3. İlk sezon yazısı yazmış mıydın bilmiyorum. Benim uzaklaştığım döneme denk gelmiş olmalı. Şimdi ise illaç gibi geldi bu yazı. Neden diye sorarsan (umarım sorarsın :D) birinin bana bu diziyi izle demesine ihtiyacım vardı. Fantastik şeyleri deli gibi seven bünyem bi vaöpire bide kurt adama alışamadı bu alemde. Ama bu dizideki bi eleman,hangisi bilmiyorum o kadar tatlı o kadar tatlı ki. Giflerden bebeğim oldu diyebilirim.
    Lise dizilerini de pek sevmem aslında. Hiçbir zaman bir Dawson bi Gossip bebesi olamadım ama bunu o bebek yüzlü bebenin hatırına izleyeceğim sanırım. Bide senin tavsiyenin tabi ki.

  4. @mavi

    Evet ilk sezonuda topluca izledikten sonra yazmışım, Mavi o kadar eğlenceli bir dizi ki anlatamam, ben de izlemeye başlamadan önce bunun türevi dizi ve filmlerden dolayı büyük çelişki içinde kaldım.Bir de elemanlar liseye gidiyor, başlı başına ayrı bir drama unsuru.Ama beni haksız çıkartan bir dizi oldu, nasıl başladım arka arkaya nasıl bitirdim anlatamam.

    Bu sezonda aynı heyecan içinde geçiyor.Hangisinden bahsettiğini tahmin eder gibiyim veya ben,Stiles’ı çok sevdiğim için aklıma hemen o geldi.Tamam bunlar da kurt dizisi içinde ama bu durum sadece bir etken, sanki paranormal bir durum olmasa, bunlar sadece bir lise dizisi içinde olsalar bu ekiple yine kendini izlettirirdi herhalde.

    Seni yeteri kadar kandırabildim mi bilemem, ama bir an önce izlemeye başla lütfen, bana hak vereceksin..

  5. @ mavi

    Heeheh, bende bağırayım o zaman seninle.Stilessssssssssssss…

  6. emine ablaaaaaaaaaaaaaa deli oldum doğru düzgün bir site bulup da izleyemiyorum 2.sezonu. help please :))))

  7. canım bnm yabancıdizi deki videolar bozuk izleyemiyorum ya 😦 olmadı indircez artık yapacak bişi yok 🙂

  8. @ mukot

    Pis kardeşim mi verdi yoksa linki sana, bana da demişti unutmuşum:D

  9. Öncelikle selamlar:D
    Buralardan uzaktım yeni yeni dönüyorum:D
    Temayı değiştirmişsin çok beğendim, belki çoktan değiştirmişsindir ama ben anca gördüm:(
    Ben de ilk 8-9 bölümü falan toplu izledim iyiki birikmiş dedim sonrasınıda hafta hafta beklemek zor oldu tabi ama ne hikmetse bu dizi çabucak bitiveriyor kendini izletmeyi heyecanı dorukta tutmayı başarıyor. Oysa uzaktan bakınca tırt bir diziye benziyor ama kurt adam yorumlamaları çok iyi bence.
    Şu kurt adam olmaya çalışan olamayan Kanima’yı ilk kez burda gördüm acaba öyle bir efsane varmıydı merak ettim.
    Bu sezonda Isaac’ı kazandık gibi bakalım yeni sezonda ondan ataklar bekliyorum:)
    Sonunda kesin çok merak edilecek bir yerde bitirirler dedim ama baya baya çözümler oldu.
    Neyse en azından merakla beklemeyeceğiz gerçi şu yeni sürü olayıyla bir gizem yarattılar.

  10. Dizi bitti sizden son bir değerlendirme yazısı alamadık, çok heyecanlıydı ama.Bir de çok olmazsam sterek için fanfiction önerileri isteyecktim sizden, Sherlock ve John için verdikleriniz çok iyi gelmişti, nasıl saldırdım oraya anlatamam.Sterek diyenlere katılmakla birlikte, hayal gücümüz biraz genişlese hiç fena olmaz..

  11. Biliyorum fazla bir istek ama bana şöyle güzel bir Stiles/Derek fanfictionu önerebilir misin..

  12. @ppolk ve erin

    Ne demek tabi ki öneririm; tam da bir tanesini okuyorum.

    http://archiveofourown.org/works/518387 Alternatif evren, Scott Derek’in kardeşi ve Stiles ortalarda dolanıyor hala, çok güzel bir hikayedir.Okuduğumda günüm aydınlanmıştı resmen.Bunu bir deneyin, başka güzelleri bende daha yeni keşfediyorum, sonra karşılıklı konuşuruz..

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Log Out / Değiştir )

Connecting to %s