Push to add drama

 

Haha, daha önce çok reklam izledim ama böylesini görebilene aşk olsun, ağzım açık izledim.Tabi o meydanda ağzı açık kalanlarla kıyaslanamam bile.Belçika’da sıradan sıradan bir şehrin, sıradan bir sokağına kocaman bir kırmızı buton koymuşlar.Yukarda da onu işaret eden bir afiş; “Dram için bas” diyerek.Gelen geçen kalabalık “bu ne ki ” diye bakınıyor, cesareti olan bir iki kişi de gidip butona basıyor.Gerisini anlatmayayım, görmeniz lazım; çok güldüm ve çok da beğendim..Reklam dediğiniz işte budur.

Buradan seyredebilirsiniz..

5 thoughts on “Push to add drama

  1. ha ha ha… yazaken hala gülüyorum. çok komikk… hayatım boyunca böyle reklem görmedim! olaya karışmayan kalmadı, bir anda bir sürü şey… iyi reklamdı! ay hala gülüyorum:)

  2. @külkedisi

    Bende ilk izlediğimde çok beğenmiştim , zorla kardeşime izlettirdim.Ama haksız değilim, reklam dediğin aynen böyle olmalı, tam anlamıyla mükemmeldi.

  3. @ mavi

    Reklam yaptın mı böylesini yapacak, sonra onu çekecek koyacaksın yotube’a , al sana tee elin Tük diyarlarında bile hayran kitlesi çıkartacak kapasite, daha ne olsun.

    Valla adamlar işi biliyor.

Bir Cevap Yazın

