Kimin kanı akacak…

Son zamanlarda canım o kadar çok Dexter çekiyor ki, nasıl anlatsam bilemiyorum.Hani eski bölümleri açıp seyretmek bile kesmiyor artık; zaten bu durumuma uygun bir şekilde heyecanımı körükleyen bir yedinci sezon fragmanı yayınladılar ki, düşman başına derim.Bunca sezon finali gördük, her biri için “bundan ötesi olamaz artık” dedim, ve her seferinde dediğim lafları bir güzel yuttum.Ama cidden artık bundan iyisi olamaz; Debra Dexter’ı cinayet işlerken gördü ya, bundan ötesi var mı daha..Hadi basit bir cinayet mahali olsa neyse; resmen tam bir ritüelin içinde bastı; hemde ona karşı duygularını çözmüş ve kabullenmişken..

Unutmuştum, göz ardı etmiştim yeminle; ta ki bu -gözü kör olmayası- fragmana kadar.Pek bir şey göstermiyor esasen ama sezonun içinde bulunacağı ruh halini tasvir ediyor sanki.Masaya kim yatacak bu sefer; Debra’nın elinde can çekişecek bir Dexter mı yoksa bu sefer bir daha kalkmamak adına Debra mı.Veya illa ikisinden biri masaya mı yatmak zorunda; duygu çarpışmaları ne olacak.Nasıl bir iç savaş yaşayacaklar; Debra kabullenecek mi yoksa kişiliğini oluşturan polislik ve adelet duygusuyla kardeşini, belki de yeni yeni adlandırdığı sevdiğini adalete mi teslim edecek.

Olayı kabuulenip yeni bir Dexter&Lumen ikilisi çıkar mı ortaya bilmem; çıkmasını istiyor muyum onu da bilmiyorum.Ama belki de ilk defa bir sezonda Dexter’ın düşmanına zarar gelsin istemiyorum; bırakın zararı, kılına dair dokunmasın Dexter.Aslında bu sezon onların değil, belki de tamamen bizim bir imtihanımız olacak; tam ortada kalmış seyirci olarak..Fragmana bir göz atın, benim gibi çılgın düşüncelerle dolun taşın..

2 thoughts on “Kimin kanı akacak…

  1. Ben de bir görüntü izlemiştim gene hiçbir şey anlaşılmayan. Bildiğim kadarı ile 100 günden az bir süre kaldı.
    Allahım Allahım. Bi Dexter’ım kaldı bide Merlin’im zaten başlasınlar artık.

    (Dean’i saymıyorum o bitmez =P)

  2. @ mavi

    Dexter’da önümüzüde ki sezondan sonra son bir sezon kalmış oluyor.İki sezon sonra onu da kaybedeceğiz, ben de heyecanla bekliyorum valla.Gerçi açıklanan resmi tarihin bir hafta öncesinde izleriz biz, malum her sene ilk bölüm hafta öncesi nete düştüğü için.Bu da bir tesellidir en azından.

    Merlin’i bende sabırsızlıkla bekliyorum ama geçen sezonu beklerken hissettiğim heyecan biraz kaybolmuş vaziyette.Gwen ile evlendikten sonra ne hissedeceğimi bilemiyorum.

    Dean’in Araf maceralarını ve Castiel’in resmi olarak geri dönüşünü hala ailecek kutlamaya devam ediyoruz.

Bir Cevap Yazın

