Heyecanla beklenen…

Diyorlar ki Supernatural’e bir adet Castiel konuk olacakmış; ilk duyduğumda inanmakla inanmamak arasında sıkışıp kaldım.Sonra “hadi inandım diyerek” düşündüm ve bu durumun beni mutlu etmesini umdum.Son zamanlarda büyük çoğunlukla aynı hisleri paylaşıyorum u dizi adına; büyük bir hayal kırıklığı.Castiel ölmesiyle başlayan, sonradan ilk sezonlara geri dönmüşüz, sanki arada dünya kadar olay yaşanmamış gibi seyreden bölümleriyle bu küskünlüğüm iyice depreşti.Yine de her hafta izlemeye ve belki de toparlanır diye umut etmeye devam ettim.

Şimdi Castiel geri dönse ne olacak sanki; bir iki bölümlük bir heyecan furyası içinde ekrana yapışacağız, sonra “yine” onun gidişiyle depresyonlar bizi bekleyecek.Bu ucundan gösterip geri çekilmek gibi bir şey.Ama o kadarcık heyecanını bile özlemişim bu dizinin, sonuçta ortada artık izlemeye değer bir şey olmayınca her türlü yılana sarılıveriyor insan.Bak şimdi yılan dedim de aklıma geldi, biz bayadır “Crowley” Efendi’den ses seda duymadık.Adam ölenler arasında yer almıyor ama ölüler gibi büyük bir sükunet içinde.Bir de diyorlar ki Castiel’in gelişinde; adamımız Castiel değil, onun farklı bir versiyonu olacakmış, bu nasıl olacak işte onu çözemedim.

Hani son zamanlarda Dean ile İmpala’nın önünde oturdukları resimleri görmesem gözlerimle, bütün bunları kuru dedikodu olarak algılarım.O kadar kendimi sıkmışım işte, b,r daha umutlanmamak adına.Bu Castiel nasıl bir karaktermiş böyle; sezon dizinin 4. sezonunda ortaya çık, iki ana karakteri bir şekilde solla ve diziye hakim ol.Sonra dizide öldü diye, hayranları büyük bir boşluk içine girip, diziyi beğenmemeye başlasın.Evet, benim açımdan olay aynen böyle oldu.

Bir de insafsızlar, ben heyecanla bekliyorum ya, şimdi de yine sezon arası ver.Zaten zırta pırta tatil yapan bir dizisin, her bahaneyi tatile çeviriyorsun; bari böyle önemli bir olayın arifesinde bunu yapma.Utanmasalar kar tatili bile yapacaklar; nasıl olsa Kanada’dayız, burada her zaman kar var diyerek bu fırsatı değerlendirmek istiyorlar, ama yemezler.Yazı gene amacından saptı, kendini bilmez noktalara doğru sürükleniyor; özete geliyorum, Castiel’in yüzünü bir daha görmeden gün yüzü görmek bana haram artık.Yeter artık çıksın ortaya…

2 thoughts on “Heyecanla beklenen…

  1. Pist unni senin kiskanc kardesin seni tebrik edebilmem icin numarani vermedi, bnde burdan TEBRİK EDİYORUM! 😉 basarilar

  2. @muko

    Heheheheh, saolasın Muko.Sen bakma onun haset davranışlarına, doğal olarak başarılarımı kıskanıyor 😛 Gerçi yazının hiç bir yerinde isim yok bana dair, bir tek ben anladım “ben yazdım” diye ama olsun, sonuçta Hacer’e havam olsun dimi..Çok öptüm, kendine iyi bak..

Bir Cevap Yazın

