Taht savaşlarına devam…

Yaklaşık bir sene önce hayatımıza giren bir kaç haftada kendine hatırı sayılır bir hayran kitlesi oluşturan Games Of Thrones yaklaşık 20 gün sonra, sonunda yeni sezonuyla karşımıza çıkacak.İlk sezon bittiğinde, “o kadar süre kim bekleyecek şimdi” demiştim, ama işte biz onu beklemesek bile zamanı geldiğinde karşmıza çıkıyor.Tumblr’da o kadar çok resmi var ki, hani bakıp bakmamak arasında sıkışıp kalıyor insan.Bir de o her gün bir yenisi eklenen fragmanları yok mu, artık izlemiyorum bütün heyecan kaçacak diye.Kimden bahsetsem, kimi özledim desem bilemiyorum; çünkü bir kç ölmesi gereken karakter haricinde bu taht savaşlarında herkesin yer almasını istiyorum.

Son zamanlarda hiç GOT yorumu okumadım tahmin savaşlarına bulaşmadım; zira dizi başladığı gibi izleyiciler için bu savaşın da başlayacağı ortada.Son zamanlarda izlenecek dizi kalmamıştı, artık özlenen birinin yuvaya dönmesi kadar güzel bir şey yok.Amma da dram yaparım bu konularda; ama mevzu bahis dizi Games Of Thrones sonuçta; kalabalık kadrosu, muhteşem görselliği ve her bölüm hız kesmeden en sevdiğimiz karakterleri öldürmeleriyle başımızın tacı bir dizi.Bu sezon taht kavgasına daha önce görmediğimiz diğer ailelerde katılabilir; kuzeyde bilinmeyen tehdit kendini belli edip; güneyde dragonlar annelerine zafer sağlayabilir.Ve görünen o ki taht sonunda sadece “bize” kalır; sonuçta herkesin öldüğü bir dizide ayakta kalan bir tek izleyiciler olur.

Bir Cevap Yazın

