Je t’aime…

Şimdi sizi kara cahilliğimle dehşete düşüreceğim an geldi; şarkıyı biliyor ve öncesinde bir iki kere dinlemiş olmama rağmen bu şarkının sanatçısına yaşattığı duygu selinden hiç haberim olmamıştı; bu akşama kadar.Lara Fabian o dillere düşmüş meşhur şarkısı Je t’aime’i söylemek için sahneye çıkıyor.Piyano yavaş yavaş çalıyır ve o şarkıya başlamak için kendi sırasını beklerken konseri dinleyen o klabalık ondan önce başlıyor şarkıya.Yüzündeki o şaşkınlık ve sonrasında yaşadığı duygu seli benim bile gözlerimi yaşarttı.

Şarkıyı türkçe alt yazı ile ilk defa dinledim ve o kalabalığın bağıra bağıra Fabian’a bunu söylemesi, şarkının sonunda ona hitap ederek; “Seni seviyoruz” diye haykırmaları insanın tüylerini diken diken edecek cinsten.Çok ama çok kıskandım; hem bunun bir parçası olmak hemde onun yerinde olmak istedim.Bir bbasit insancık olarak bu kadar değer verilmeenin nasıl olduğunu hissetmek istedim.Bu bir sanatçı için zirve noktasıdır herhalde; ne para ne ün, sadece sana değer veren o kalabalık.Videoyu izlediğinizde ne demek isteğimi anlayacaksınız, şarkının sonunda yine iyi ayakta kaldı, ben çoktan yerlere yapışmış hüngür hüngür ağlıyor olurdum herhalde.

2008 veya 2009 yılına ait bir şarkı ve görüntüler.Benim açımdan çok çok geç kalınmış bir keşif ama yine de tesadüf eseri de oolsa keşfettiğime seviniyorum..Bilenler biliyordur, benim gibi bilmeyenler mutlaka bir tıklayıp seyretsin; buradan..

Seni seviyorum, seni seviyorum
Bir deli gibi, bir asker gibi
Bir sinema yıldızı gibi
Seni seviyorum, seni seviyorum
Bir kurt gibi, bir kral gibi
Olmadığım bir adam gibi
İşte seni böyle seviyorum…

3 comments

  1. merak etme Ofori ,ben daha geç kalmışım 🙂
    bu şarkıyı dinledikten sonra Fransızca öğrenmek istemiştim. Ne güzel kelimelerdir onlar.Lara Fabian’ı da unutmamak lazım! kadın je t’aime diyince “evet seviyor bu kadın!”diyesim geliyor. e ne diyelim geç olsun güç olmasın!
    teşekkürler Ofori 🙂

  2. @külkedisi

    Valla kadın ruhuyla söylüyor, zaten onun gibi bir ancak böyle bir jesti hak edebilirdi..

Bir Cevap Yazın

