Glee 3D Concert Movie..

Geçenlerde Glee 3D film yapılacakmış diye bir haber duydum.Nasıl yani diyerek kahkaha atmaya başlamam bir oldu.Tamam artık her şeyin 3D’si var ama bu biraz abartı olmuyor mu diyerek baya bir söylendim.Sonuçta dizinin ve oyuncularının popülerliği ortada ve neden bu pastadan da yararlanmak istemesinler ki.Öyle diyerek bir süre konuyu kapattık ve unuttum gitti.Geçen bakınıyorum sağa sola, bir baktım Glee 3D movie diyerek karşıma bir şey çıkıverdi. bende bir merak indirdim ve seyretmeye başladım.İçine düştüğüm yanlışın nedenini hemen izah etmem gerekiyor; bu aslında dizinin filmi değil, karakterlerin vermiş oldukları konserden görüntülermiş.Pek bir beğendim, geriye sarıp sarıp seyrettim ve her birinin performanslarına hayran kaldım.Sanki canlı konser değil, diziden sahneler gibiydi.

Bir de o kalabalığı görmelisiniz, şarkılara eşlik etmeleri ve benim yerime çığlık atmaları falan derken etkileyici bir kayıt olmuş.Arada dizinin ve karakterlerin hayranlarıyla çekilmiş bir kaç söyleşi de var, onların yaşamından göüntüler ve dizinin onları nasıl etkileyip yönlendirdiğine dair.Tamam bunlar biraz reklam kokan hareketler ama yine de iş görüyor mü; görüyor..En çok beğendiğim performans ise, sesi olmasa da danslarıyla gönlümüzde yer edinmiş olan Brittany; o nasıl bir şovdu öyle ağzım açık kaldı resmen.Sonra tekerlekli sandalyesinden ayağa fırlayan bir Artie vardı ki, görülmeye değerdi o dansları.Kurt ve Rachel’ın hem ayrı ayrı hemde birlikte seslendirdikleri şarkılarda konsere renk katanlardan.

Bu arada yanlış anlaşılmasın kimse bana para ödemedi bu reklam için, hatta ben bile Glee için neden bunu yaptığımı bilmiyorum ama bir yazmaya başlayınca devamı da hemencecik geliverdi.Demek ki bunca zaman hep içimde saklamışım azizim, ne şiddetli bir Glee hayranıymışım ben öyle..Bir de uutmadan söyleyeyim, bunun bir de Türk dizisi çekiliyormuş, kardeşim söyledi geçenlerde.Şaşırdım valla, bakalım o nasıl bir şey olacak.Orjinalinden sapmadan ilerlemeleri tercih edilir ve bizim şartlar ve ortamlar göz önüne alındığında mutlaka birkaç değişim içine gireceklerdir.Son bir paparazi haberim, Ricky Martin Glee’ye konuk olacakmış; bir takım açıklamalarından sonra bu adamı daha bir sever olmuştum.En son haberlere göre adam sevgilisiyle evleneceğini açıklamıştı.

An itibariyle kendimden korktum, içimde bir paparazi canavarı gizliymiş de haberim yokmuş.Glee konserini indirmek isteyenler için hemen bir link atalım, akşamımızı neşelendirelim.

Bir Yanıt Bırakın

