Film bulmaca

Aslında aklımda yazmam gereken o kadar çok şey var ki, bütün bunları bir kenara atıp bende havadan sudan bir güncelleme yapmak istiyorum.Az önce tumblr’da gezerken her zaman ki gibi resimlerden gözüm karardı ve bende bir bulmaca oynayalım dedim.Gerçi bu biraz kardeşime hitap eden bir yazı olacak, zira “meydan okuyorum kızım, bil bakalım bunlar hangi filmlerden”..Bilirse havasından geçilmez ama, bu gecenin eğlencesi de bu olsun.

İlk bilen kazansın…

Bu slayt gösterisi için JavaScript gerekir.

Tamamen görsellerden oluşan bir yazı oldu, bu da benim hovardalığım olsun.Görseller buradan alınmıştır.

23 thoughts on “Film bulmaca

  1. Ben bir tane Hanna gördüm galiba orada, diğerleri için hala çalışıyorum.

  2. @tefga

    Doğru bildin, geriye kaldı 19 film..Valla ne yalan söyleyeyim, çoğunun ismini izlesem dahi bende bilmiyorum ezbere, bakacaz artık birlikte 😀

  3. Tamam karışık yazıyorum o zaman.
    Big fish, changeling, the boat that rocked, hard candy, pretty in pink, Carrie, district 9, attack the block, Hanna, Constantine, requiem for a dream, crow, bright star (bunu izlemedin bile), four brothers (?), limitless, bebekli romantik komedi, benim izlemediğim jake’li tobey’li savaş psikolojisi filmi, bi animasyon :D, phil dunphy’li zombi filmi, a tale of two sisters.
    Bitti mi ki?

  4. @kardeşim

    Valla ben bilmem toplu olarak 20 dene film var, sen yazmışsın ortalama 10 doğru film, lütfen biraz araştırma yapalım o zaman..

    Bu arada nem Bright Star’ı izlememiş olabilirim ama sende Limitless’ı daha izlemedin ama resminden anlıyorsun değil mi.Bu arada evet Four Brothers’da doğru, onu nasıl bildin anlamış değilim.Phil Dunphy’li zombi filmini biliyorsun bence, habire başka bir film ismiyle karıştırıyorum diye beni az azarlamış değilsin.

    Kopya çektin değil mi kabul et..

  5. Ne 10’u? NE 10’U? Adını bilmediğim alttarafı 4 film var, lütfen ama. Bu şahsıma yapılmış bir hakarettir. Benim fotografik zekam konusunda şaşırabilirsin, doğaldır ehehe.
    Ayrıca o filmi benim bildiğim ve sevdiğim bi filmle karıştırıyosundur da ben onun için azarlamışımdır seni. İsminin içinde dead kelimesi geçen bi film geliyor aklıma ama zombi filmleri düşünülünce pek belirleyici bi özellik olmaz herhalde bu slkjfldsas.

    Ayrıca kopya çekmedim ben, bilirsin prensip icabı sadece kopya veririm asla çekmem 😀

  6. @kardeşim

    Bak yaptığın şeyi ifşa etmek istemiyorum ama beni zorluyorsun.Hem az önce fark ettim yaptığım salaklığı, seni sınayacağım derken resimleri aldığım sitenin adresini vermişim, ordan bakmayacağın ne malum.Tamam insan tahmin ederde, isimlerinde hiç mi yanlışlık olmaz, hemen bir google araması yaptığına eminim.Bu arada o dört tane filmin ismini de isterim, ver bakalım verebiliyorsan cevap.

    Bir de fotografik hafızanı sevsinler 😛

  7. O konuda benim vicdanıma güveneceksin artık. İzlediğim filmlerin adını da bilemeyeceksem ben neyim ha, sorarım sana:p Ayrıca baksaydım diğer 4ünü de yazardım hıh. Jake’li Tobey’li filmin adı brothers falan olsa gerek, bebekli romantik komediyi düşünmicim bile, animasyonun C ile başlayan bi ismi vardı ama çıkaramıyorum, Phil Dunphy’nin filmi de ölülerin şafağı gibi bi isme sahip olan bi film olsa gerek. Benden bu kadar anca.

  8. @ kardeşim

    Senin vicdanına ancak bu adamınki kadar güvenebilirim.Mesajı aldığını varsayıyorum.

    Bu arada Brothers’ı bildiğine göre demek ki küçük bir araştırma yapmışsın.Ve ben senin o zombi filmini izlediğini sanıyordum, o kadar çok Shaun of Dead yüzünden hava bastın ya bana, bilemedim.

  9. Crowley’e haksızlık yapıyorsun bak, her ne kadar cehennemi yönetse de özünde iyi biri valla bak ehehehe.
    Vallahi araştırma yapmadım, brothers’ı da salladım :D:D:D:D
    Shaun of Dead çok bariz bi film, nasıl onla karıştırıyorsun diye öyle demişimdir ben bi kere.

  10. Ben Crowley’den çok Lorne’um bence.

    Tamam tamam Crowley’im, asla Lorne kadar neşeli biri olamam.

    BEN ASIL CASTIELİM BENCE NİHAHAHA.

  11. @ kardeşim

    Yok daha neler, bu evde biri Castiel olacaksa o muhakkak ben olmalıyım; sen hangi özelliklerin ile Castiel olduğunu idaa ediyorsun ki.Tabi bizde bir anda patlamanı bekliyoruz aslında, hehe.Ay çok kendini kaybetti bu konuşma, senin fotografik hafızanla başlayan serüvende sana son bir Castiel masumluğu fırlatırım.

  12. @serkanbark

    Coraline ve Constantine dedin, hedefi on numaradan vurdun.İkisini de çok severim ama Coraline dedin mi animasyonun muhteşemliğini gösterir kendisi.Ne güzel filmdi o öyle, elimde olmaması üzücü.Coco Chanel’i izlemedim, bir dönem yeltendim ama eyleme dökmek konusunda sıkıntılarım oldu..Hadi o zaman müsaitsen ben sana bir film sorayım..

  13. @ serkanbark

    Başlıyorum bakalım;

    Im A Cyborc But Thats Ok, Kader,Otomatik portakal, Rezervuar köpekleri, 12 maymun, A Bitter sweet Life, Old Boy?, Stalker, Buddha utancından yıkıldı, Cennetin rengi,Return,Fight Club, Funny games,Memories of murder, Natural born killers,Bad Guy, 3 yumalı milmem bir şey var o arada, Dancer in the dark,Polis,Serseri mayınlar,Cahil periler,Hunger,Mulholland dr. , Persepolis,3 renk kırmızı,Öldürmek hakkında kısa bir film ?, Pursuid of Happiness, Bilek kesenler, A brand new life,Sürgün, Amelia

    Yarı yarıya salladım, hatta o bazı görüntüler neydi öyle hiç bir şey anlamadım..

  14. @ makinosev

    Asıl sen süpersin, valla tahminlerin hepsi doğru..Bende resimlere baktığımda filmi hatırlıyorum ama isimleri hemen aklıma gelemiyor, hele o Life as We Know İt hayatta aklıma gelmez.Diğerleri en azından kısa isimlerde, bir de İngilizce olunca isimler uçup gidiyor..Tabi bu hepsinin süper filmler olduğu gerçeğini değiştirmiyor..

  15. katherine heigl’ı roswell’den beri çok seviyorum, ama Life as We Know It ismini bende hemen hatırlayamadım imdb’den kopya çektim o yüzden 😀 😀
    diğerlerini hala bilmiyourm gerçi big fish’de varmış ama onu çözememiştim bak 😀
    kim 1. olacak hepsini bilecek merak ediyorum 😀

Bir Cevap Yazın

