The Good Soldier…

Nete kavuştuğum için akşamdan beri geri kaldığım dizilere yetişmekle uğraşıyorum.Ve şansıma şimdiye kadar izlediklerim o kadar güzel bölümler çıktı ki, gece bir hayli keyifli geçer oldu.Tabi daha şimdilik Supernaturel ve Dexter’ı yarına bırakma kararı aldık, yeni bölümleriyle birlikte ikişer bölüm ard arda yapalım diye.Ama erteleyemediklerim içinde bir Homeland bölümü vardı ki, ağzım açık bitişini seyreder oldum.Daha başından belli etmişti bu heyecan dolu gidişatını.Ve her ne kadar övgü dolu bahsetsem de, ilerleyen bölümlerde hikayeyi çabucak harcayabilecekleri kaygım da yok değildi.Sonuçta böyle büyük bir gazla başlayıp iki bölüm ertesi sönüp giden dizileri çok görmüşlüğümüz var.

Ama bunda, şimdilik öyle bir umudum var ki, eğer bu şekilde devam ederlerse, ben her hafta yerimden bir oturup bir kalkarım.CIA ajanı taktı kafasına bu adamda kesin bir şey var ama ispat etmesi için gerekli izni veren yok.Adam savaş kahramanı olarak ülkesine geri dönmüş, herkes sevgi ve saygıyla bakıyor ona, kimsenin aklından adamın taraf değiştireceği geçmiyor bile.Ama bizimki kimseye şüphelendiğini çaktırmadan adamı deşifre etmeye kararlı.Yine de her bir adımında yürekler güm etse de, sadece kendisinin şüphelerini doğrulayacak küçük ayrıntılar alabiliyor o kadar.Ve sonuçta kendi haklı paranoyasında sinir krizleri geçiriyor.

Onların bu birbirlerinin yüzüne gülen kedi köpek durumları son gelişmelerle birlikte farklı bir boyut kazandı.Tamam Carrie mevcut hap kullanan durumuyla ve zor durumlarda baş vurduğu “yöntemlerle” değerlendirildiğinde Brody’yi tuzağa düşüreceğim derken kendi tuzağa düşmüş oldu ama Broody’nin durumu hala gizemini koruyor.Arada sırada küçük geriye dönüş sahneleri veriliyor olan bitene dair, ama hala pastanın büyük bir kısmı gösterilmiyor.Nasıl merak ediyorum anlatamam; bu adam nasıl dönüş yaptı, nasıl bir düşünce yapısı içinde ve neye göre düzenliyor davranışlarını.Adam benim için yürüyen bir gizem; Carrie’nin ne yaptığı her an ortadayken, Brody o kadar kapalı bir kutu ki, sorf vereceği tepkiler adına seyrediyoruz diziyi..

Bence en başından biliyordu karısının onu aldattığını, hem de en yakın arkadaşıyla.Ama bunca zaman susmayı, konuyu görmezden gelmeyi tercih etti.Cenazede başka bir asker arkadaşı konuyu herkesin ortasında açmasaydı eğer, yine görmezden gelecekti.Bunu ailesini kaybetmemek için yapıyor yalanına sığındırmak istemiyorum, zira önümüzdeki adam 8 yıl esir kalmış ve ailesine geri dönmüş bir savaş kahramanı değil ki, illa ailem diye tuttursun.Belki bu işe ailesi için girdi ama şu an onlar için yaşamadığı ortada.Ve belki de intikam için Carrie’le birlikte oldu, hiç ama hiç emin değilim bu konuda.Bundan sonra neler olacak, hikayeye nerelere kayacak emin olmadığın ölçüde heyecanla bekliyorum inanın.

Kardeşime izlettirmeye çalışıyorum ama onun bana “izle” diye baskı yaptığı o kadar çok dizi var ki, onun izlemesi için benim diğerlerini bitirmem gerek.Ama bunu okuyanlara canınız güzel bir dizi çekerse mutlaka bir göz atın deme lüksğne sahibim.Bir şans verin, çok ama çok heyecanlı.Merak edenleri buraya alalım..

Bir Cevap Yazın

