Teen Wolf’lar sardı beni..

Neden bilmiyorum yayınlanırken burnumu kıvırıp bakmadığım, artık herhalde doğa üstü güçleri olan lise dizilerini seyretmem dediğim bir dönemde bir gece vakti şiddetli bir şekilde “bari ilk bölümünü izleyeyim” diyerek başladığım Teen Wolf serüveni arka arkaya seyredilen bölümlerle kısa bir sürede son bulup beni kendine bağlamış oldu.Sözde seyretmeyecektim, sözde artık içinde vampir, zombi, kurt, büyücü veya benzerleri olan -hele ki gençlik dizileri- yapımlara iki adım uzak duracaktım.Her şeyin bir zamanı var sahiplenmek için; benim ergen yıllarımda bir Buffy, onun uzantısı bir Angel vardı ve o yıllar gerektiğini gibi sektöre hizmet ettim.Her bölümünü büyük bir heyecanla seyredip, resimlerini topladım, fanfictionlarını okudum, forumlarında aktif üyelik yaptım.Ama hepsi geçmişte kaldı artık ve tam ben “büyüdüm”, seçeceğim dizilerde benimle birlikte büyüdü dediğim anda kendi gereksiz egoma ihanet edip bu diziyi bir güzel mideye indirdim..

Abartıyorum belki de, sonuçta içinde lise öğrencilerinin yer aldığı her dizi insanı izlerken sinir buhranlarına sürüklemiyor.Olay biraz bakış açısıyla alakalı, veya tahammül edebilmeyle.Bu diziyi izlemeye başlarken sadece “haklıyım işte” demek için bir adım attım; ilk bölümü izleyip diğer yandaşları gibi ne kadar sığ bir çizgide ilerlediğini görecek ve bir daha izlemeyecektim.Böylece Teen Wolf merakımda son bulmuş olacaktı.Ama bir bölüm, hadi arkasına bir bölüm daha derken sezon finali yapmış halde buldum kendimi.Ve izlerken öyle bariz bir şekilde gözüme batan bir şey olmadı.Tamam hepsi ergen, tamam aşık olup salya sümük hallerde geziniyorlar ve evet okulun popüler kötü karakterli kızıyla zengin kötü popülerçocuğu ortada bütün endamlarıyla dolanıyorlar.Ama batmıyor işte, iğneleri dışarda ancak adamlar bize de değil sadece kendilerine batırıyorlar.

Konusu çok bilindik; Scott bir gece vakti en yakın arkadaşı Stiles ile ormanda kayıp cesed aramaya çıkar ve bir şekilde yolları ayrılır.Birden nerden geldiğini bilmediği bir kurt tarafından ısırılır ama ertesi gün tamamen iyileşmiş; bütün duyuları had safhaya gelmiş, refleksleri muhteşem seviyede ortada dolanmaya başlar.”Bana neler oluyor laa” paniklerinde muhteşem arkadaşı Stiles her ergenin daimi dostu nette yaptığı araştırmalarla onun bir kurt adama dönüştüğünü keşfeder.Bundan sonrası bu sürecci atlatmaları ve başlarından geçenler.Tabi okula yeni başlayan sevimlilik abidesi Alison ve Scott aşkı ile diziye gerekli romansta sağlanmış olur.

Etrafta kurt adamlar olur da onları avlayanlar olmaz mı; bir avcı ailesi ve bizim Scott’ın içinde yer aldığı yeni bir kurt ailesi dizide son ana kadar kendi yapılanmaları içindeler.Scott ana karakter gibi görünsede, ilerleyen bölümlerde bir kenarda kendi aşk acısını yaşayıp sahneyi arkadaşlarına ve onun gibi kurt adam olan dizinin “genç kızları ekrana toplama” görevini üstlenen bir nevi kurt “abisi” olan Derek’e bırakıyor.Tek bir karakter için bile diyemem ki, onun bölümleri olmasında başkasını izleyelim diye.Hepsini ayrı ayrı seviyorum, hatta popüler kötü kız kıvamında gezmeye çalışan hanım kızımızı bile.Tabi en sevdiğim için illa bir isim vermem gerekirse Stiles derim başka bir şey demem.Onun gibi bir karakter zor bulunur azizim; eğlenceli olduğu kadar dizinin gizli beyni kendisidir.

Babası kasabanın şerifi olduğu için gizlice telsizleri dinleyip bütün olaylardan haberi olan, arkadaşını kurt demeyip sevip bağrına basan ve onu her türlü beladan kurtarmayı kendine görev edinen, en gergin anlarda ortaya attığı tek bir cümleyle bütün gerginliği ve korkuyu dağıtan ve en şeker, en sevilesi eleman kendileri.Diğerlerini de seviyorum ama bu çocuk gözümde on numara.İlk sezon nasıl ilerliyor peki; genç kurdumuzun kendini keşfetme çabaları, aşık halleri ve kızın peşinde dolanmaları, avcılardan köşe bucak kaçınması, kendi avcı ailesini ve içinde dönen entrikaları keşfetmesi derken bölümler arka arakaya çerez misali tüketiliyor.Hani muhakkak izleyin demiyorum ama boş vaktiniz varsa, şöyle eğleneyim sıkılmayayım diyorsanız Teen Wolf hoş bir alternatif sunuyor.

16 thoughts on “Teen Wolf’lar sardı beni..

  1. Bende klasik ergen dizidir diye başlamıştım ama içinde fantastik bir karakter olunca dayanamıyorum:)
    Tahminlerim gibi çıktı ama dediğin gibi rahatsız etmeyen ve tam tersi kendini izlettirme hatat merak ettirme özelliği olan bir diziydi. Bir de bu dönüşümleri sevdim ben, böyle tamamen kurt olmama yada her tarafı kıllı bir adam olmama fikri hoşuma gitti^^ Zaten kurt adam diyince benim aklıma yarı kurt yarı insan figürü geliyor ama malesef bunca yıldır ayda bir tamamen kurt olan insan olarak izliyoruz. Gerçi buradaki gibi yapanlarda vardı şimdi hakkını yemeyelim:)
    Derek ve Stilles en büyük etkenlerden tabiki hatta ben teen’i falan boşverin adult wolf var diyorum^^
    Şu okulun popüler kızını bende sevdim hatta James’i bile sevdim haha, onlar tadı tuzu oldu ama o Alisson’u bir türlü sevemedim efendim. Avcı halayı bile sevdim Alissonu sevemedim:P (yok o kadar da değil, ikisini aynı derecede sevemedim diyelim)

  2. @ astrea

    Heheh, ben fark etmedim bile, demek ki benim de aklım seninki gibi çalışıyor.Bu arada küçük bir itiraf savurayım, yazıyı yazarken google’dan karakter isimleri neydi, nasıl yazılıyordu diye baya bir bakındım.Gene iyi normalde esas kız, oğlan muhabbeti yapıyorum.O kadar hatırlamıyorum yani, izlerken kafayı hiç yormadan sadece görüntüleriyle idare etmişim.. 😀

  3. turk dızı sektorune bakınca adamların yaptıgı dızılere hayran kalmamak elde degıl 40 dk dızı yapıyorsun yetmıyor bır bolum sadece kalp atıslarıyla heycanla beklentının doruga ulasmasıyla ustelık tatlı bır tebessumle gecıyor 🙂 ama mınımum 70 dk yapılan turk dızılerı kasvetle gelınle kaynanayla amacsız sevısmelerle onun canı bunun cıgerı derken ıcımızz ekranda kıyılıyor…teen wolf korku romantık fantastık guzell ıyı seyırlerr 😉

  4. bende bir gün okuldan geldim ne izlesem ne izlesem diye dolaşırken bu diziyi gördüm ve ona kapıldım şimdi odamın her yerinde SCOOT adlı karakterin fotoğrafları var 🙂 çok seviyorum bu diziyi bağımlısı oldum 🙂

  5. @berkay

    Çerezlik bir dizi aslında ama sardı mı çok fena sarıyor insanı.Tabi bitirip sonra yeni sezon içi beklemesi var bir de..

  6. cok guzel bır fılm ama derehın alfa olması cok kotu oldu veteriner scath ın calsıtıhı yerın sahıbı oda kurt bence

  7. O kimya hocası ve veterinerden ben de şüphelendim durdum.
    Stiles’a bayıldım. Alison ile Scoot’un aşkı hiç inandırıcı gelmese de hoş. Bu yaştan sonra lise dizileri. Vah halime =(

  8. mq mavi

    Asıl benim vah halime, bende başta burun kıvırdım, izlemem dedim ama oldu işte bir kere, bulaştık, şimdi nasıl kurtulacağız bilmiyorum.Ben fanfictionlara bile başladım, çok fena çok 😀

Bir Yanıt Bırakın

