Those Kinds of Things..

Ve Dexter’da 6. sezonuyla başlamış oldu, geçen sezonda olduğu gibi ilk bölümü daha kanalda yayınlanmadan nete düştüğü için bizde erken bir hasret giderme yaşamış olduk.Tamam yapımcılar için üst üste iki sene böyle bir olayın yaşanmış olması kötü bir şey, ama benim gibi bencil izleyiciler için harika bir olay.Dün indirdik, ama alt yazı gece içinde tamamlandığı için bugün seyredebildik.O kadar uzun zaman geçmiş hissi yaratıyor ki o başlangıç jeneriği,Harrison bile ana okula başlayacak ve ben hiç bir şeyi daha görmemiş gibi hissediyorum.Neden bu diziyi seviyorum kısımlarını geçmenin zamanı geldi artık, o kadar çok yazı yazdım ki hakkında, bu andan itibaren sadece olaylarda kaybetmek istiyorum kendimi..

Dexter daha bir büyümüş, daha bir kendine güvenir olmuş sanki.Artık nedenlerini sorgulamıyor, tamamen bir kabulleniş içinde ne olduğunu ve ne hissettiğini biliyor.Geçen sezonki dağılmış Dexter’ın arkasından düzenini kurmuş, seri bir şekilde cinayetlerine devam etmiş bir adam var.Onu kendine güvenli görmek güzel, ama bakalım her sezon olduğu gibi bu sezonda da dengesini neler sarsacak ilerleyen bölümlerde.Zaten sağdan soldan okuduklarımızda dinle alakalı bir sezon olacağını biliyoruz, ufaktan ayak sesleri de duyulmaya başlandı, hadi hayırlısı diyelim.Harrison’ı büyümüş görmek çok güzel, bir de babasıyla karşılıklı konuştuğunu görmek istiyorum dünya gözüyle.

İlk bölümün şerefine, Dexter’ın lise mezuniyet gecesine de şahit olduk.Ne kadar profesyonel bir katil olursan ol, lise ortamına girdiğinde bütün eski beceriksizler gün ışığına çıkıyor.Başlangıç için çok eğlenceli sahneler vardı, ciddi kısımlara geçmeden ufak ufak adımlar gibisi yok.Bir de tabi şu neyi neden yaptıkları belli olmayan yılancı adamlar var.Bu sezonun kötü karakterleri onlar olacakmış gibi bir dedikodu fısıldadı kardeşim kulağıma.Tipik kötü adam imajından biraz uzakta gibiyiz; masum manavcıyı öldürüp cesedin için yılan yavruları koyup , bir de şekilli dikişler atan insanlar onlar.Tam da Dexter’ın seveceği cinsten insanlar, olay bir de dinle bağlantılı çıkarsa tam olur o zaman.Zira Dexter bu sezon iyice bir dini düşüncelere dalacak gibi.

Debra ise, tam özlediğim gibi hiç bir şey değişiklik göstermemiş.Quinn, elinde nişan yüzüğü evlenme teklif edecekken, muhtemel nişanlısı dışarda elinde silahı çatışma içine atıyor kendini.Bu ikisini nasıl yakıştırıyorum anlatamam hani evlenseler onlardan fazla mutlu olurum, yemin ederim.Quinn’in heyecanı ise çok tatlıydı, az daha mumu içki diye içecekti.Muhteşem dadı ortadan kaybolmuş, yerini Angel’ın kardeşi almış.Bu kızla ilgili de bir şeyler olacak ama bekliyorum bakalım.Bu arada en süper kısım “Masuka Hoca’nın” ders teknikleri; şu dizinin en sapık neşesi oluyor kendileri..Güzel bir 6×1 yaptık, devamında sadık izleyenleri ben, her bölümün peinde olacağım.

Bir Cevap Yazın

