Misfits Vegas Baby…

Misfits’in başlamasına kısa bir süre kala, çok çok önceden aldığımız kötü bir haber kendine doğruluk payı bulmuş oldu.Benim gözümde diziyi ayakta tutan ana karakter Nathan Young’ı canlandıran aktör 3. sezonda dizide oynamayacakmış.Tabi duyunca ilk önce şaşırdım ve “hadi ya olmaz öyle şey” diyerek inkar yoluna gittim.Sonuçta burada Nathan’dan bahsediyoruz, şu dizi hakkında ne zaman bir şeylerr yazmak istesem bütün yazının merkezine oturan adamdan.Oldukça rahatsız edici bir kişiliğe sahip olmakla birlikte, yine de vazgeçilmez olan en salak karakterden.Ama sanılmasın “salak” sıfatını olumsuz yönde kullanıyorum, tamam azcık o yönde ama çoğunlukla sevimli br salaklık söz konusu..

O gittikten sonra diziyi izlemem gibi iddalı cümleler kurmuyorum, nihayetinde yeni elemana da alışıp severek izlemeye devam edeceğiz.Ama bir Nathan özlemini her daim duyacakmışız gibi geliyor.Yine de dereyi görmeden paçaları sıvamayalım diyor iç sesim, ben de şimdilik onu dinliyorum ve Nathan’nın diziden nasıl ayrılacağını gösteren video ile meraklılarını baş başa bırakıyorum.Yine Tumblr’a şükranlarımı sunup, önceden haberdar olmamızı sağladığı için hem üzülüp hem seviniyorum.Üzülüyorum çünkü, bu onun son görüntüleri dizide; seviniyorum çünkü yine güldürüp eğlendirerek güle güle dedi..

Vegas Babby, tam Nathan’a yakışır bir üslupla onu uğurladı..(Online bulamadığım için video indirme linkini veriyorum)

Bir Cevap Yazın

