Meet The New Boss…

Spoiler…

Dostlar, Supernatural 7. sezonuyla merhaba dedi az önce; tabi gerçekte dün gece dedi, ama benim eve ancak bu akşam geldi.Nasıl heyecanla seyrettim anlatamam; kolay değil, öyle bi yerde bıraktık ki diziyi “şimdi ne olacak” diye az dudak yemedim.Tabi bir de malumunuz duyduğumuz “Cas ölüyor” muhabbetleriyle az üzülüp dövünmedim bu arada.Belki de bunun verdiği bir buruklukla daha ilk bölümden bile en kötüye hazırlamıştım kendimi.Bu dizi bitti bitecek derken aldı başını gidiyor, kıyameti durduran sahnelerle son bulması gerekirdi belki de, ama aksine yeni hikayelerle devam ediyor.Ve ben her yeni plotta önce sinirlenip sonra kabullenme evresine geçiyorum el mahkum.

Geçen sezon ne izledik anlamadım bile; konu Sam’in cehennemden geri dönüşü, ruhu olup olmaması, ruhunu alıp akıl sağlığını koruyabilmesi ve arafın kapılarını aralamak derken koca sezon birden fazla hikayeye bölünmüş gibiydi.Ama bütün bunların ortasında bir Castiel vardı benim için, göründüğü her sahnede resmen “mutlu” oluyordum.Ama şimdi gidişat bizi nerelere sürükler bilemiyorum.Evet, Cas belki diziden tamamen gitmedi, ama yine de artık o masum melek karakterini canlandırmayacak birileri.Zaten bu adamı koymadıkları rol kalmadı; insan Novak hali, saf Castiel hali, çıldırmış güç delisi Tanrı hali ve nihayetinde şu an isimlerini -bilmediğim için- yazamayacağım ilk yaratılan türün beden bulmuş hali..

Bu adama daha kaç farklı rol oynatacaklar bilemiyorum, paradan mı kısmak istemişler acaba.Kardeşimin dediğine göre yakında Sam veya Dean’i bile canlandırabilir.Tabi bunlar işin şaka yanı, yine de büyük bir kısmım Castiel’in ölümü için acı çekip yas tutarken en azından Misha hala dizide diye sevinmeye devam etmek istiyor o geride kalan küçük parçam.Bu arada Sam’e ne olduğu, nerelere kaybolduğu gizemini koruyor.Lucifer’in ortaya çıkışı ev ahalisinde şaşkınlığa yol açsa da, onu kısa da olsa görmek güzel bir duyguydu.Bu arada göbek yapmış, hiç gözümden kaçmadı.Bu sezon herhalde öncelikli konumuz Sam’in gidiş gelişleri olacak.Bu adamın oyunculuğuna bayılıyorum, hele bu dengesiz halleri yok mu, tamam dedirtiyor o sahneler.

Dean ise, her zamanki gibi tam bir görsel şölen olmakla birlikte en kritik anlarda Hentai seyretmesiyle kendi tavrını ortaya koymuş oldu gene.Bu adamın duygusuzluğu öldürüyor beni.Evet, “duygusuzluğu”, doğru duydunuz.Orada kocaman Castiel ölüyor, lütfen az buçuk sempati, birlikte geçirilen günlerin, verilen savaşların hatrına üzgünlük belirtisi, lütfen çok mu bir şey istiyoruz.Yahu meleğin ölüyor adam, daha ne diyeyyim ben sana.Tek tesellim ilerleyen bölümlerde Cas’i özlüyorum gibi bir cümle kurması ve kendini affettirmesi.Hala geçen sezon finalinde yardım için çırpınan Cas’e soğuk tavırlarını unutabilmiş değilim.Lütfen birileri de Dean’i eleştirip ona tavır alsın artık, sinirlendiriyor insanı.

Bütün bunları Castiel öldü diye dillendiriyorum, yoksa kendimi bilirim Dean için alalen eleştiri cümlesi kurmak içimden gelmez hiç bir zaman.Ama üzgünüm gerçekten, şu dizinin en izlenesi karakteri acı içinde can verdi, “Ölüm’ün” varlığı bile beni teselli edemiyor.İlk bölüm böyle olsun, gerisine bakacağız, büyük beklentiler içinde..

Reklamlar

7 comments

  1. Cass’in tanrı olayı 2-3 bölüm sürer diye bekliyordum. Ama senaristler herzaman ki gibi sağolsunlar şaşırttılar. Ama Cass’i kötü karakter olarak izlemeyi de dört gözle bekliyorum. Ki halada bir umut cass geri döner diyorum . Dean’i eleştirmek isterdim ama yapamıyorum 🙂 O da ne yapsın onca şey yaşamış olumlu bakamıyor hiç bir şeye. O kadar şeyin ortasında tamamen vazgeçmiş bir şekilde hentai izlemesinden belli… Güzel başladılar sezona bakalım devamında ne olacak..

  2. @ missy

    Aslında bende eleştiriye girmeyecektim ama bir baktım yazının sonlarında kendime rağmen kopmuşum, tamamen içgüdesel:D

    Misha’nın bir de kötü karakter canlandırmasını göreceğiz ki, hali bile bana “kendisini” hatırlatıyor, sanki biraz içmiş hali deli deli sırıtıyordu.O açıdan eğlenceli olacağını bende düşünüyorum.Sam’e ne olacak bu sezon, herhalde asıl onun cevabını alacağız.Yine de Cas ölmemiş olsun, arada sırada ortaya çıkıp kendini göstersin.Hatta ben ruhlar gittikten sonra uyanan kişinin insan Novak olduğunu sandım bir an, sonra anladık işin iç yüzünü..Bede devamını heyecanla ve büyük umutlarla bekliyorum..

  3. Dean yahu. Cass yani GodCass ortaya çıktı tavrını koydu bizimkide Sam gibi gidip yalvarmadı haliyle. İyi de yaptı oturdu içti içkisini. Ama özür dilediğinde yine bizim Dean tamam tamam hadi kes diyip Cass’i de utandırmadan yine affettiğini belli etti.
    Seviyorum Dean’i ayrr.

  4. @ mavi

    Bende izlerken devamlı ona kızıyorum arkadaşım, içimden gelmiyor Dean’i desteklemek.Belki de Castiel’in gidişinin kızgınlığını çıkarmak istiyorum birinden ve önümde Dean hazır paket duruyor sanki.Sadece, birazcık daha duygu katsa işin içine..Ama tabi bunu ondan beklemek de yanlış, sonuçta Dean hangi hallerde açıkça kendini belli edebildi ki.Bir tek Sam’e sinirlendiğinde içindekileri alalen söylüyor o kadar.Öff, ne bileyim ben, olan Cass’e oldu işte..

  5. ben cass sezon finaline kadar kötü adam olarak var olur diyordum ama senaristler meleğimizi alıp yerine başka bir şey verdiler . misha nın hala dizi de olması çok güzel yine de saf castielimi özlerim ben . hem adam her rolün hakkından geliyor dizide girmediği hal bürünmediği karakter kalmadı. ölümün geri dönmesi çok güzel. ne zaman dönecek diye bekliyordum. belki bir umut cass i ölümden bile döndürürler hala umudum var 🙂

  6. @winpohu

    Zaten tek tesellimiz Misha’nın halen ekip içinde kalması, bakalım bu yeni deli-kötü karakterle neler göreceğiz.Benim esas merak ettiğim bir diğer konu Sam’e ne olacağı, Ölüm bile artık düzeltemem seni dedi, o halde ne olacak ona çok merak ediyorum..Sonuçta hala izlememiz için onlarca neden attılar gene ortaya, hemde daha ilk bölümden..

  7. sevgili supernatural senaristleri yememiş içmemiş nasıl ilk bölümden bu kadar sorun yaratabiliriz bu izliyecilere demişler.Ulan bi durun daha yeni kavuştular bir soluklansınlar derken Cass öldü garip bişi oldu :/ Bende bir kaç bölüm bu tanrıcılık oyunu sürer sanıyordum ama senaristler sen dur bakam onlar için bizim başka planlarımız var dediler. Cass ya saf salak hallerinle bağrımıza basmıştık biz seni 😦 Lucy’i de özlemişim 😀 Daha çok gözükürse seviniciğim^^
    Ölümden Deanin tırsmasına bayılıyorum ama Dean’de haklı yani ekran karşısında ben bile bir garip oluyorum o adam gözükünce. Ölüm nasıl karizma olunur dersini veriyor 😀 Ölüm ve Lucy kapışsalar ne güzel olur ha 😀 Cass’de geri dönsün hortlasın bişi olsun. Ben Misha tamamen kadrodan çıkıcak sanıyordum umarım ilerleyen bölümlerde bu ilk yaratıkları öldürücez diye Misha’yı öldürmezler :/

Bir Cevap Yazın

Aşağıya bilgilerinizi girin veya oturum açmak için bir simgeye tıklayın:

WordPress.com Logosu

WordPress.com hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Twitter resmi

Twitter hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Facebook fotoğrafı

Facebook hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Google+ fotoğrafı

Google+ hesabınızı kullanarak yorum yapıyorsunuz. Çıkış  Yap / Değiştir )

Connecting to %s