…..

Spoiler vardır

Az önce tumblr’da gezerken karşıma çıktı bu resim; ya şuna bakın nasıl bir tatlılıktır bu.Adamın karizması başlı başına ayrı bir şey zaten, ama en hormonal tarafım tarafından esir alınmış bulunuyorum ve resme bakıp bakıp gülüyorum.Adamdan söz etmişken dizisinden bir iki kelam etmeden geçmek ayıp olur – her zaman ki gibi-.Son sezonda Castiel bütün ruhları toplayıp kendini Tanrı ilan etmiş ve benim gibi bir çok izleyeni şok içinde bırakıp sezon finali yapılmıştı.Son haberler ise benim açımdan hiç de iç açıcı olmadı, zira uzun bir zaman önce Castiel’in “ölmek” suretiyle diziden ayrılacağını öğrendim.Hay öğrenmez olaydım, o zamandan beri sitem ettiğimi söylemek benim için yalan olur, yapımcılara daha kötü şeyler söyledim ve hiç pişman değilim..

Hala da düşündükçe ateş püskürüyorum, itiraf ediyorum benim diziye bağlanmam Castiel’den sonra oldu.Öncesini de izledim tabi, ama her bölüm sonrası yeni bölüm diye heyecan yapmam onun kadroya girip o hikaye örgüsü içinde bölümlerin ilerlemesiyle oldu.Gene de büyük sözler söylemek istemiyorum, sonuçta yarın bir gün geri dönüp “böyle çok daha güzel oldu” diyen cümleler de kurabilirim.Bu sadece çok sevdiğim bir karakterin, diziden ayrılmasıyla hissettiğim burukluk o kadar.Yoksa yukardaki şeker ve kardeşi için hala o dizi benim gözümde vazgeçilmez.Başlasın bakalım yeni sezon, çünkü şimdiden kamera arkası görüntüler iştahımı kabartmaya başladı.

7 comments

  1. ah ah castielsiz bir supernatural ,suparnatural mıdır ? ben hala inanamıyorum sevgili meleğimi aldılar benden ühü ühü ühü 😦

  2. @ winpohu

    Ben kızgınlı evresini geçtim galiba, şimdilik sadece bekliyorum..Ama yine de bahsettikçe sinirleniyorum, oysaki bu sezon için ne ümitler bağlamıştım ona.Daha Dean’le barışacaklardı ya…

  3. Aşkitoooooooom diye ergenesmus bir girişle merhabalar efendim 😀 Ama bu herife aşık olmayandan şüphe ederim ben yaa yaaa bu kadar da kesin ve net konuşurum 😛 Diziyi izleme sebebim diyeyim de gözünde daha fazla ergen kız gibi gözükeyim 😛 şaka şaka dizi Jensen olmasa bu kadar izlenir miydi bilmem ama 5. sezonda olan biri olarak söyliyebilirim ki müzik, senaryo, espirikler on numara. Castiel ve Dean ikilisine bayılıyorum zaten. Spoiler olduğu için ilk satırı okudum ama Castiel’in gidiceğini yazın öğrenince bozulmadım desem yalan olur. Gitme Cas!!! Hayır böyle sevilen bir karakteri neden çıkarıyorlar ki diziden? Zaten 6. sezonu pek beğenen yok, 4. sezonun yanına yaklaşamaz diyor bir çok kişi. Neden gidiyor neden neden nedennnnn ( kendini paralayan supernatural fanı 😀 )

  4. @akirafa

    En ergenus tarafım seninle buluşuyor arkadaşım, şu resmi gördüğüm her an iç çekiyorum resmen.Keşke okumasaydın o zaman, ben bilmediğim zamanlarda daha mutluydum.Bana da ilk kardeşim söyledi, “beni böyle bir konuda kandırmaya utanmıyor musun” diyerek inkar çabalarına gittim, ve baya bir isyan ettim.Tamam dizi kendi başına çok güzel zaten ama ben bu diziyi Castiel’le bağlandım, onsuz hayal bile edemiyorum..Sırf Misha oynasın diye maaşımı feda ederim; en fan halimle kendimi ortaya atarım:D

  5. Ben hala Castiel bir umut çıkmaz belki düşüncesiyle avutuyorum kendimi. İşe yarıyor hepinize tavsiye ederim 🙂

Bir Cevap Yazın

