Happy Ending…

Uzun zamandır BL manhwa okumamıştım, dün akşam geri dönüşümün şerefine anında karşıma çıkıverdi; biliyorsunuz manhwa bulmak kolay olmuyor özellikle BL türünde sayılı çıkıyor karşımıza.Veya ben ortamdan uzak kaldığım için artık ulaşım yollarını bilemiyorum; durum böyle olunca bulduğumuzu kaçırmadan okumak boynumuzun borcu.Bir de karşıma çıkan manhwa renkli olunca daha bir keyiflendim.Manga okurken insan siyah beyaza alışıyor, hatta renkli hallerini hayal bile edemiyor, ama arada sırada böyle renkli okumak hoş bir farklılık yaratıyor.Açıkcası renkli okumak her daim tercihim değil, bazı renkler hayal gücünde saklı kalmalı ve okuduğumuz şey renkli ise o renkler gözü almamalı.Bu manhwada renkler o kadar da rahatsız etmiyor hatta hikayeyi daha bir anlamlı kılıyor.

Gelecekte geçen bir hikayedeyiz; başarılı bir iş adamı olan ana karakterimiz, ülkenin en zenginlerinden birinin gayri meşru oğlu aynı zamanda.İş yerinde yaşanan bir sorunla 3 aylık bir süre için kendini işden uzaklaştırıp tatile veriyor.Ama asıl mesele burada; kendisi bir iş kolik olduğu için boş zamanında neler yapacağını bilemiyor.Babasının desteğiyle değil, kendi hakkıyla bir yerlere gelmek için çabaladığından, bütün hayatını iş üzerine kurmuş.Eski sevgilisi, onun bu boşluğunu görüp biraz da dalga geçmek için belki de, ona bir dergide gördüğü “kolay ilişki” reklamını gösteriyor.Kendi özelliklerinizi, karşı tarafta görmek istediğiniz özellikleri bilgi olarak veriyor ve hiç bir sorumluluğun olmayacağı bir ilişkide belirlenen süre dahilinde hayatınıza mutluluk katıyorsunuz.O da belki de meraktan, belki de can sıkıntısından başvuruyor ama kapısında beliren karşı cins yerine kendi cinsinden bir insan oluyor.

Yazarken bile kahkaha atıyorum; “nasıl olur, bir yanlışlık olmalı” diyerek saldırıyor telofona, şirkete ağzına gelen her şeyi söylüyor.Ama anlaşmanın farklı bir formuyla yollarına devam ediyorlar; gelen adam evinde kalacak, yemek yapacak, onunla vakit geçirecek ama hepsi o kadar.Bu şekilde başlayan ev arkadaşlığı eski sevgilinin de araya girmesiyle alıp başını gidiyor.Başlangıç çok güzel, gidişat da öyle ama ortamda bir karamsar hava olduğu gerçeğini okurken inkar edemiyorsunuz.Zaten diğerlerine nazaran çok kısa bir manhwa, bir çırpıda başlayıp bitiveriyor.Devamı olsa asla hayır demem, ama ellerinde bir hikaye varmış, başlangıç ve bitişi belliymiş gibi anında hedefine ulaştı ve bitiverdi.Buraya yazdığım mangalar benim için değerli oluyor bir süre sonra, bunu da o kategoriye sokmak için elimden gelen her şeyi yapıyor, hatta merak edenlere bir işaret gönderip yazıyı bitiriyorum.

4 thoughts on “Happy Ending…

  1. Ah yine senden harika bir manga tavsiyesi, daha doğrusu manhwa:)
    Artık senin tavsiye ettiklerini direk açıp okuma alışkanlığı edindim bu da onlardan oldu^^
    İlk ke renkli bir manga okudum, ilginç bir deneyimdi dediğin gibi onların renk vermesi hayal gücünü kısıtlasa da burada pastal renkler pek bir hoş olmuş hatta dediğin gibi şu manzara olayına anlam katmış^^
    Başından beri bir hüzün vardı sanki hikayede, bir de olay değil de durum öyküsü gibi hisettim arada böyle şeyler okumak lazım. Son chapterda ise hikaye beklemediğim bir yönde gelişti ama güzeldi:)
    Tavsiye için tekrar teşekkürler^^

  2. @ astrea

    Renkli okumak gerçekten ilk başta bir garip hissettiriyor, ama daha sonra o renklerle daha leziz bir tat veriyor, itiraf ediyorum.Seviyorum ben renkli okumayı, senin de beğenmene çok sevindim.Tabi hikaye biraz daha uzun ve aydınlık olsaydı, daha güzel olurdu.Aradki sevgiyi çok güzel göstermişler, hele sonda işini bırakıp çocuğun kapısında soluğu aldı ya, çok mutlu oldum o anda..Keşke böyle mangaları daha çok okuyabilsek.

  3. okurken çok keyif aldığım bir manhwa gerçekten burada görünce de altına bir yorum yazayım dedim BL tür olarak çok sevdiğim bir tür zaten renkli olması da cabası tabi:))) ben de sana bir manga önermek isterim sevgili ofori okumadıysan mutlaka okumalısın kesinlikle okuduğun en iyi yaoi diyebilirim. gerçi konu olarak biraz ağır ama yine de belki göz atarsın diye adres de vereyim http://www.heterophobiafansub.com/index.php?option=com_content&view=article&id=357:sakuragari&catid=59:yaoi&Itemid=499

  4. @kuncuykutay

    Muhakkak okuyacağım, her daim böyle yaoi önerilerine kapım sonuna kadar açık..

Bir Cevap Yazın

