Spartacus: Vengeance

Ne zaman yayınlandı bilmiyorum ama ben daha bugün izledim; Spartacus’un yeni sezon fragmanını seyrettim ve şu an yerimde duramıyorum.Bu heyecanı özlemişim, o kan vahşet bir yere kadar ama olacakları merak içinde bekleme duygusu varya, insanı nasıl canlı hissettiriyor tarif edemem.Ne olduğunu pek anlamadım tabi, en son özgürlük diyerek önlerine gelen asilleri öldürüp kendilerini sokaklara atmışlardı, şimdi ise yeni yeni başlayan bir direnişin ortasında bulacağız kendimizi.Geçen ara sezonu izlemedim, hadi itiraf edeyim, zira benim merak ettiğim şey Spartacus’un kendi hikayesi.Bir de baş rol oyuncu değişikliği var ki eskisiyle aynı hissi verir mi bilemiyordum; şimdi fragmanı izledikten sonra arada hiç bir farrk göremedim.

Belki bunu söylemek için çok erken, ama yine de hikaye akıcılığını sağladıktan sonra oyunculara o kadar takılacağımı düşünmüyorum.Bir de en nefret edilesi karakterleri bir daha görmek onlara olan nefretimi perçinledi.Ne zaman başlayacak bilmiyorum, umarım kısa bir sürede kavuşuruz yeni bölümlere.Bu kadar uzun ara vermeleri yok mu, sanki daha bir severek geri dönmemizi garantilemek istiyorlar.Vahşet kol geziyor, kılıçlar milletin boğazından çıkıyor, sahneler göz ucuyla seyrediliyor ama nihayetinde “seyrediliyor”.Gelsin bakalım yeni bölümler, bir ben ve benim gibi niceleri heyecanla bekliyor.Fragmanı merak edenler buradan seyredebilirler.

4 thoughts on “Spartacus: Vengeance

  1. the tuduors dizisinde sonra heyecanla izliyebildigim tek dizi yeni sezonu bende sabırsızlıkla bekliyorum çok beklemeyiz umarım ^^

  2. @ kang yong

    Aslında fragmanı seyretmeden önce bu kadar meraklı değildim ama izledikten sora anında kanıma işleyiverdi, dırın dırın dırın bekliyoruz heyecanla:D

  3. ofori dün dizinin başrolündeki Andy Whitfield öldügünü açıkladılar adam 1,5 yıldır lenf kanbseriymiş bu yüzden geçen sezon diziden ayrılmış sende farketmissindir zaten verdigin fragmanda ki başrol oyuncusu başka bir adamdı ^^

  4. @ kang yong

    Biliyorum arkadaşım, çok üzüldüm duyunca, zaten kanser olduğunu öğrendiğimizde üzülmüştük ama öldüğünü öğrenince nasıl yani diyerek şaşırdım.Ben iyileşmesini bekliyorum ölüm haberini duyduk.Haberlerde bile gösterdiler, şaşırdım.Ne diyelim, hatırlanarak ve sevilerek gitti en azından.

Bir Yanıt Bırakın

