Suits…

Yaz dizilerine baya bir takıldım sanırım, şimdide ağlarıma yeni düşmüş bir dizi buldum; Suits..Baya köklü ve kuvvetli bir hukuk şirketinde geçiyor olaylar, ama sanılmasın ki altan alta kuyvvetli bir hikaye örgüsü var.Şimdilik günübirlik gidiyor hikayesi, hatta konudan ziyade karakterler üzerinden ilerliyor.Harvey ve Mike ikilisinin tanışması, bir araya gelip çalışmaları -veya daha çok “çalışmaya” çalışmaları desek daha doğru olur- şeklinde ilerleyen bir dizi başlangıcı yaptılar.Harvey hukuk firamasının çok değerli bir avukatı, elinden bir uçan bir de kaçan kurtulur desem yalan olur; onları bile yakalar.Cesur, blöf yapmaktan çekinmeyen ve sahip olduğu bilgiyi sonuna kadar kullanan birisi.

Mike ise – canım benim, sıkarım yanaklarından- tam bir serseri kıvamında açılış yapıyor.Çocuk o kadar zeki ki, üniversitede okumamasına rağmen para karşılığında başkalarının yerine baro sınavlarına giriyor.Son sınavda az daha yakalanacağı için, bu işten elini ayağını çekiyor ve en yakın arkadaşının iş teklifine gönülsüzce de olsa kabul ediyor; onun gibi uyuşturucu kuryeliği yapmak.Daha ilk işinde az daha polislere yakalanacağı için, onlardan kaçarken kendini Harvey’in kendisine ortak olarak seçeceği iş görüşmesinin ortasına atıyor.Lise mezunu, hukuk adına hiç bir resmi bilgisi olmayan bu adamı belki de kendisini onda gördüğü için işe kabul ediyor.Ve böylece zevkle izlenecek bir dizi çıkıyor ortaya..

Daha yeni yeni birlikte çalışmaya başlamalarına rağmen aralarında o kadar güzel bir ilişki var ki, ikisini ne zaman yan yana görsem kulaklarım daha bir keskinleşiyor.Ve dizi onların etrafında döndüğü için bu durumu “her zaman” diye kabul edebiliriz.Şimdilik sınıları belirlemek, işi nasıl yürüteceklerini ayarlamak ve bu süreçte bolca kavgayla ilerliyoruz ama içimden bir ses sonrasında muhteşem olacaklar diyor.Mike, hayatına bir amaç katıyor ve bu uğurda yapamayacağı şey yok.Harvey ise başarıdan daha önemli şeyler olduğunu öğreniyor – belki de erken konuştum- ” öğrenecek- desem daha doğru olur.Bir de işle alakalı bir çok konuşmalarını anlamıyorum ama olsun varsın, bana kısa da olsa iyi bir vakit geçirtiyor ya, şimdilik ona bakıyorum sadece.Evet sadece 2 bölüm izledim ve belki yine erken bir tanıtım yazısı oldu ama olsun, bir köşede kalsın şimdilik.Denk düşerseniz, can sıkıntısı çekerseniz, tavsiye ederim ,izleyin.

Bir Yanıt Bırakın

