Until The End HP…

15 Temmuz diyorlar, bende takvim takip etme hissi yaratıyorlar.Şimdi eskisi kadar olmasa da hala bir Harry Potter hayranıyım diyebiliyorum.Eskiden,tabi çoğunlukla lise ve ilk üniversite yıllarımda ne büyük hayranlık beslerdim, her yeni filmin ardından almış olduğumuz o gazla eski filmler topanır ve bir gün boyunca kuzenlerle birlikte Harry Potter maratonu yapardık.Bazen o günleri özlüyorum ama kim demiş ki bu filmden sonra gene aynı şeyi yapmayacağız.Bittiğinde içim acır mı bilemiyorum, zaten son kitabın çıkışıyla film sadece geriye kalan tek teselli olmuştu ama yine de hala “devam” eden bir Harry Potter süreci var mı; var..

Filmin vizyona girdiği gün kendimi hemen sinema salonlarına atasım var, hatta ister iyi olsun ister kötü bunca yılın ve “fanlığın” hatrına şöyle güzel bir yazı döşeyesim var daha şimdiden.Tabi o gün işte olur muyum bilemediğim için boş gün talep bile edebilirim; tabi insanlara “ben Harry Potter izleyeceğim, onun için izinli olmak istiyorum” dediğinde pek hoş bakışlar almadığım için, bunu gizli de tutabilirim.Benim yaşımda bu seriye olan sevgisini alalen gösteren insanlara ihtiyacım var; aslında onu bile geçtim Harry Potter izleyenler olsun yeter de artar bana.Tumblr’da gezerken özellikle bu dönemlerde o kadar güzel Harry Potter resmi görüyorum ki, ister istemez son film için gerekli havaya girmiş bulunuyorum.

Bir de tabi dünün çocukları bugünün yetişkinleri baş rol oyuncuları gördükçe kendimi daha bir yaşlı hissetmeden edemiyorum.Özellikle Hermione’yi canlandıran Emma Watson yok mu, bu kızda ki dönüşüm hala dehşet uyandırıyor bende.Her yerde yeni pozlar,kendinden emin duruşlar, ailecek severek takip ediyoruz onu; önü açık olsun.Aynı şekilde diğerleri için de bunu dilemekten başka bir şey gelmiyor içimden.Tabi bu saatten sonra çalıuşıp kendilerini yormalarına gerek yok bence; kazandıkları çuvalla dolusu paralar ömürlerinin sonuna kadar hem kendilerine hem de ailelerine yeter de artar bile.Bu saaten sonra zevk için çalışsalar yeridir.Kıskanıyor muyum; eh biraz..

Bir de yakın gelecekte olmaz ama ilerleyen dönemlerde her filmde olduğu gibi bunun da neden yeniden çevrim filmlerini yapmasınlar ki; sonuçta asla zarara düşmeyeceğin bir kazanç kapısı .O zaman – eğer olursa- yine aynı heyecanla izleyeceğimi çok iyi biliyorum.Ve hala “vay canına yıllar nasıl geçip gidiyor ama ” dedirten bu seriye bağlılığımı sunup yazıyı bitiriyorum.

Bir Cevap Yazın

