Jay Jay Johanson…

Bilindiği üzere ben pek yabancı müzik dinlemem; aslında yerli de dinlemiyorum ya, orası ayrı.Kimileri müzik olmadan yaşayamaz; hele bilgisayar başındalarsa özellikle müzik çalsın arka planda isterler.Tıpkı kardeşim gibi; sırf bu yüzden evde çatışma olmasın diye herkes takar kulaklıklarını öyle dinleistediklerini.Bende arada sırada canım çekerse açıyorum ve sonuna kadar sömürüyorum o şarkıları.Queer as Folk saolsun bölüm sonu çalan şarkılar sayesinde tanıştığım – kimileri daha yeni mi diyebilir, ama evet- Jay Jay Johanson’la bugünlerde sıkı fıkı ilişkiler içindeyiz.Kendisini baya bir sevmekle birlikte, en sevdiğim şarkılarından bir iki tane gösterip bu sevgimin reklamını yapmak artık boynumun borcudur.

Nasıl bir müzik yaptığını anlayabilmiş değilim; hızlı müzik eşliğinde bir sakinlik mi desem; sakinlik içinde kavrulmak mı desem; çok şiirsel şeyler ortada dolanıyor yani.Adamın sesine bayılıyorum; mikrofonu eline almış sakin sakin söylüyor şarkısını, beni benden alıyor işte.Kaç defa dinlediğimi hesap edemediğim ve gelecekte de hesap edemeyeceğim On The Radio yok mu, çok ama çok geç keşfetmişim hissini yaşatıyor bana.Ve daha bunun gibinice şarkıları.Şimdi aratıp bir bakındım adamın hayatına; geçenlerde Türkiye’ye bile gelmiş.Aslında kimler gelip geçiyor ama biz onları tanımadığımız için o an hiç bir mana ifade etmiyor.

Bir kaç resmine bakayım dedim, o kadar değişik tiplere bürünmüş ki, hangisini seçip koysam bilemedim.Adamlar bir sabit kalamıyor, devamlı değişen kabukları var sanki.Tipini geçtik şimdi ama ben hhala sesinde ve şarkılarında kaldım.Benim gibi kara cahil daha önce dinlememişseniz, bir şans verin derim, çok beğeneceksiniz..

Bir Cevap Yazın

