Happy Endings…

Bir anda başlayıp gene bir anda bitiveren bu güzel diziden bahsetmek, dilimiz döndüğü kadar reklamını yapmak boynumun borcudur artık.İlk sezon 13 bölümden oluşan dizi, ikinci sezon garantisini almış bir sitcom.Aslında diğerlerinin aksine hakkında bahsedilecek aman aman bir farkı yok, ama yine de “dizi izleyeyim, sıkılmayayım, gülüp eğleneyim ve bu arada karakterlere de bağlanayım” derdindeyseniz size önerebileceğim bir kalitede bu dizi.Mutlu sonlar vermiyor hatta isminin aksine; kadın ve erkek mihraba birlikte yürür ve mutlu son görünür demek yerine, daha ilk bölümün ilk dakikasında 8 yıldır birlikte olan çiftimizin düğününde, gelinin bir başkasıyla kaçması ile perde açılıyor.6 kişilik arkadaş grubunun içinde yer alan bu ikili ve bu durumun gruba etkisini izliyoruz daha sonra.

Böyle karamsar bir havada bahsettiğime bakmayın, olaylar hiç de sürtüşme içinde geçmiyor.Ben ki hemen her şeyden sıkılan insan, bir bakmışım son bölüme kadar gelivermişim.Tabi bölümlerin kısalığı bu süreçin oluşmasında en büyük etken.Böyle bir arkadaş grubu etrafında dönen diziler artık kafamızı çevirdiğimiz her yerde ama ne kadar tanıdık gelse de hikayeler, hepsinin tadı farklı oluyor.Ben nesini sevdim peki bu dizinin; içlerinde en ciddi olanın bile hayata kasmayan bakış açısını, ne olursa olsun birlikte olmalarını ve tabi bolca eğlendirmelerini.Dizide herhalde tek sevmediğim karakter; sırf damadı orada çaresiz bir başına barıktığı için kaçan gelin olacak.Kız çok tatlı ve pek de saf bir şey ama kanım kaynamıyor hala, elimde değil..

Gelinin kız kardeşi ise en favorilerim arasında; içlerinde en düzenli, iş kolik ve ne yaptığını bilen o.Ortalığı çekip çevirmek istiyor ama bizimkiler pek imkan vermiyor ona.Tabi bir de “bakın siyahi olduğum için bana böyle davranıyorlar” diyerek kendini haklı göstermeye çalışan kocası ise, insan bedenne hapsolmuş bir pamuk şekeri adeta.Çok fena bir benzetme oldu değil mi; ama ben böyle tatlı bir karakter görmedim daha, sevmeden geçemiyor insan.En favori bölümüm ise, babasının ziyarete geldiği kısım, hala düşündükçe gülüyorum.Yakın zamanda bir çocukları olsunda onu da sevelim, o kadar komşu kıvamında takip ediyorum hayatlarını.

Damat ortada kalınca evden ayrılıyor ve başka bir arkadaşının evine yerleşiyor;Max’in.Bu karakter herhalde dizi tarihinde gay bir karakteri canlandıran en hetero kişiliktir.Hani grubun nerde akşam orda sabah, çalışmayı sevmeyen ama yemeyi seven,pasaklı ve en dili sivri karakterleri olur ya; işte bu dizide bu kadro Max’e ait.Her an “dün gece bir adamla birlikteydim” diyebilen ve sırf bu cümlesi için şaşkınlık yaratabilen birisi, zira tipine ve konuşmalarına bakıldığında beklenmiyor ondan böyle bir şey.O kadar kendini ve ne istediğini bilen bir karakter.Gününü gün etmeyi seviyor ama bağlanmak yasak.İzlemekten en zevk aldığım karakter kendisi, bu diziden eksik olmasın diyorum başka da bir şey demiyorum..

Ve Penny; göz bebeğim, göründüğü her sahnede bakışlarımın odak noktası.Başta sevmem diyordum, hatta itici bile gelebilir sonraları diye düşünüyordum ama hiç de beklediğim gibi çıkmadı.Tam aksine, onun o kendine güveni olmayan halleri, değişken kişiliği ama yerinde sabit kalan arkadaşlarına olan sadakati beni benden aldı.Pek çaktırmasa da çok sağlam bir karakteri var; dizinin en çok kılık değiştiren görüp görebileceğiniz en renkli kişilik.Böyle anlatınca basma kalıp ifadeler gibi duruyor, o yüzden ben susayım ve izlemeyenleri şimdiden izlemeye davet edeyim..Mutlaka bir göz atın.

2 thoughts on “Happy Endings…

  1. sen böyle anlatıyorsun ya uzak durmak mümkün değil hele max’i pek merak ettim ne diyelim bu diziye de el atmak farz oldu 🙂

  2. @winpohu

    Yalan yok bende sırf Max için başlamıştım; yine olsun yine başlarım pişman değilim 😀

Bir Yanıt Bırakın

