Modern Family tam gaz devam…

Sitcom dizilerde eğer uzun bir süre diziyi izlemeye ara verdiysem, bazen öyle estiği zamanlarda açıyorum son bölümü izliyorum geriye doğru.Aslında bir diziyi geriye doğru izlemek, ne kadar mantıklı orası çokça tartışılır ama dizi sitcom olunca ve mevcut bir ana hikayeye sahip olmayınca ha 1. birinci bölüm, ha 18. bölüm pek fark etmiyor.Bende bu düz mantığıma sığınarak yapıyorum bu absürdlüğü; her ne kadar kardeşimin dalga geçmesi için ona istemeyeceği kadar malzeme sunmuş olsam da.Bütün bu giriş yazısı bugün aynı mantıklı arada kaçırdığım bölümleri izlediğim Modern Family için..Önceden haftasına kaçırmaz izlerdim yeni bölümü ama artık biriktirip bir çırpıda bitirmenin tembelliği içindeyim.

Çokça güldüm, ama yeri geldi ciddi ciddi duygulandığım bölümler oldu.Hatta bir iki damla göz yaşı bile döküverdim, bir taraftan gülerken.İzleyince tekrar farkına varıyor insan; bu dizinin “neden” bu kadar beğenilip vazgeçilmez olduğunu.Üç aileden hangisini daha çok sevdiğime karar veremedim hala, ama hangisinin bizimkine benzediğini rahatlıkla söyleyebilirim.Phil Dunphy gibi bir babaya sahip olamasam da, kalabalık ev ve kavgalar açısından gözüm kapalı Dunphy ailesini işaretlerim.Hazır lafı açılmışken bu adamın o kendini sevdiren salaklıkları yok mu, bu dizi onun gibi bir karakter olmasaydıı hayatta Modern Family olamazdı.Haley’in uçukluğu, Alex’in gereğinden fazla yere basan ayakları ve Luke’un babasının çocuk versiyonu hareketleriyle uyum içinde bir aile olamasalar da; onlar bu dizinin o hallerine rağmen en “aile” gibi durabilenleri..

İlk izlemeye başladığım zaman Cam ve Mitchell’in sahnelerini dört gözle beklerdim, hala da çoğunlukla eğlendiklerim onlar ama dört göz olayı bu sefer yön değiştirdi ve Jay’in tarafına kaymaya başladı.Yine de o birbirlerini eleştirdikleri konuşmaları yok mu, favorilerim hala onlar.Jay ve Gloria ise tamamen farklı bir mevzu,içlerinden en az kavga eden çift bana göre.Tabi aslında daha çok Jay’in bir adım geri çekilmesi ve Gloria’nın gizli hükümranlığı söz konusu aile içinde.O kadının aksanına bayılmayan var mı acaba, sabahtan akşama kadar dinleyebilirim onu, ne dediği ise o kadar önemli olmaz.Ayrıca güzelliğine bir vurgu da ben yapmak istiyorum.Blogda pek bu diziden bahseden yorumlarım olmuyor ama sitcom denildiğinde vazgeçemediklerim arasında, kendine sağlam bir yer edinmiş vaziyette.Bugünü Modern Family gübü yapmamız şerefine , bu yazıda aradan çıkmış olsun..

Bir Cevap Yazın

