Breaking Bad dönüyor mu ?

Aradan ne kadar zaman geçti bilmiyorum ve inanın dönüp geçen ayları saymak ve uzunluğu karşısında dehşete düşmek istemiyorum.Sadece önümüzdeki aylarda yeni sezonuyla izlemeye devam edeceğiz diyen gayet basit bir genelleme içine girip kendimi kandırmaya devam etmek istiyorum.Zira bu ahali diziler ne kadar güzel olup, bir o kadar da izleyici topluyorsa peşinde, uzun aralar vermeken kaçınmıyor asla.Bu nasıl bir özgüvendir şimdi, geri dönüp izleyeceğimizi nasıl garantileyebilirler ki diyemiyorum zira ne kadar söylenirsem söyleneyim biliyorum tilkinin dönüp dolaşacağı yer Breking Bad olacak.Ve yeni bölümlere geneli düşünürsek az bir süre kaldığı için benim gibi diziye yapışık bünyelerden böyle yer yer serzeniş yer yer heyecan içeren cümleler duyulması kuvvetle muhtemel..

Şimdi kesin olarak hatırlamıyorum ama sanırım zamanında babamla baş başa verip bir haftada bitirmiştik.O günlerde gündüzde çalıştığım için akşam eve geldiğim gibi başlayan bu süreç gece 2’lere kadar devam edip beni yerle bir etmişti.Bu dizi öyle çerez niyetine tüketileceklerden değil, hatta aksine izlerken yeri geldiğinde bünyelere kuvvetli baskı yapanlardan.Şimdiye kadar yayınlanan bütün bölümleri arka arkaya tükettiğim için – yani hep elimin altında hazır bölüm olduğundan- artık bir sonraki haftayı heyecanla bekleme sancımı bu dizi içinde yaşayabilirim.Her şeyden önemlisi bir an önce başlaması tabi ki.Gözümüz hala yollarda, asker tezkeresi gibi şafak sayıyoruz azizim..

Bir Cevap Yazın

