Castiel çıkmazı…

Son bölümü izledikten sonra insanın aklına soru işaretleri gelmiyor da değil.Hemde miniklerden değil, şu kocaman soru işaretlerinden.Son sezon başladı başlayalı, gözümüz hep Castiel’i arar oldu; ne zaman ortaya çıkacak, bu bölümde görünecek mi, bari saçının bir kısmını görrseydik diyen yorumlar içinde bulduk kendimizi.Zaten onun olduğu bölümler artık “nedense” sezonun en güzel bölümleri olarak anılmaya başlandı; en azından benim tarafımdan.Castiel’in ilk ortaya çıktığı zamanları hatırlarım da, benim için ne büyük bir heyecan dalgası yaratmıştı.Hala 4. sezonun tadını unutabilmiş değilim bu açıdan.Cennetten gelen bir melek, amacı ve gücünün sınırı belli değil ve üstüne üstük insani davranışlar hakkında hiç bir şey bilmeyen masum bir surat.

Biliyorum çok fanfiction mantığında konuşmaya başladım, zaten yazı bu gazla devam ederse son bölümde Balthazar’dan aldığımız o kuvvetli ” Sana aşık” göndermesiyle ilerleyen satırlarda ben de bir tane Dean/ Castiel patlatabilirim.Tabi o yorumu aldıktan sonra Dean’in bakışları gözümüzden kaçmadı; aynı sahneyi kırk defa izleyince kaçması da mümkün olmuyor haliyle.Neyse esas meseleye dönelim ve Castiel’in bu sezon neler karıştırdığına dair şüphelerimizden dem vuralım.Hep ağzında bir “Cennette iç savaş var ve benim bu savaşı yönetip kaosu engellemem gerek” lafı dolanıp duruyor ama buna dair daha hiç bir görüntü yok elimizde.Olmasına da gerek yok aslında sonuçta burada bahsettiğimiz kişi Castiel, yalan söyleyecek hali yok.

Bu düşüncelerim, son bölümle birlikte güvenilirlik açısından çatırdamaya başladı.Tamam Castiel gerçekten bir iç savaşın ortasında ama özellikle bizimkilere anlatmadığı hatta ve hatta gerçekleri saptırdığı – bakınız yalan demiyorum- durumlarda söz konusu.Som bölümde, bu durumu bariz bir şekilde gösterdi; bizimkilerin hatıralarını silmedi ama tam olarak gerçeği de söylemedi.Ve bunun yanında “sizin için Kaderin istediğini yaptım” diyerek onlara “ben burdayım ve sizi koruyorum” mesajı verdi, oysaki bunu tam olarak onlar için değil – belki bir kısmı o yüzdendir- kendi savaşı içinde yapmış oldu.Böyle bahsettiğimde hala Castiel için neden şüpheli bakışlar atttığımı açıklayamıyorum, ama beni rahatsız eden bir şeyler var ortada.

Bu konuda kardeşimle aynı fikirdeyiz; bu işin kokusu çıkacak kesinlikle.Castiel’le alakalı şöyle esaslı bir bölüm izlemeden bu sezonu bitirirlerse bir izleyen olarak yapacak pek bir şeyim yok ama en azından dizi bitince baya bir söylenirim orası kesin.Özellikle Dean’in ikilemde kalacağı bir bölüm olsa, ne güzel olur valla.Bende sipariş bölüm yazıyorum kafamda görüyorsunuz.Esas soruya geri dönelim; “Castiel ne işler karıştırıyorsun?..”

14 comments

  1. ben bir cass hayranı olarak onsuz bölümleri tuzsuz çorbaya benzetiyorum.cass her daim gözüksün istiyorum.bu konu da aynı fikirdeyiz cass bir şeyler karıştırıyor ve bende merak içindeyim.beni huzursuz eden durumlar var.galiba cass fazla insanlaştı hem kendi düşünceleri için bir şeyler yapıyor hemde sizin için yaptım ayağına yalan söylüyor.kader konuşunca hak verdim doğrusu hem baltazarı kullanması hem de eskide yasak dediği her şeyi artık umursamadan yapması koca koca soru işaretleri barındırıyor.benim biricik meleğime ne yapacaklar bilmiyorum.ısmarla bölümden bende istiyorum.
    bu arada yine blog buluşmasında kulaklarını çınlattık 🙂

  2. Elimdeki arkadaşlarımı korumaya çalışıyorum dediği yerde bende Cass diye inim inim inledim ^^’
    Artık ben bu diziyi ne olacak,sonumuz nedir ya da bu ne saçma diye izlemiyorum. Sadece izliyorum. Umrumda değil nasıl toparlayacakları ne olacağı. Zaten ben en başındaki her bölüm ayrı öykü olayını daha çok seviyordum. Ne olduysa Cass meydana çıktıktan sonra oldu. Gitti eğlence,espiri. Çıktı bir savaş bir sürü melek.
    Bu sezon toparlanmaz bu dizi onu da söyleyeyim.

  3. Castiel, gittikçe daha çok ekran zamanı çalar oldu Winchester kardeşlerden. Balthazar’ın daha fazla görünmesi de bölüme keyif katıyor.

    Castiel iç savaşın kaybeden tarafında savaştığını söylemişti ve onun tarafının kaybetmesinin bedelinin insanlık için çok ağır olacağından bahsetmişti. Dolayısı ile her ne yapıyorsa bizimkileri pisliğin içine en az bulaşacakları bir mesafede tutmaya çalıştığından yapıyor diye düşünüp Cass’e %100 güven beslemeye devam edeceğim ben 😀

  4. @ winpohu

    Bak işte bu konuda yalnız olmamak insana mutluluk veriyor.Adamı seviyouz, bağrımıza basıp onu bu dizinin vazgeçilmezleri yapıyoruz ama yine de bir şeyler karıştırdığını inkar edemiyoruz.Tabi bir de bu ” bir şeyler karıştırıyor” cümlesinin latında yatanlar kötü çıkarsa, yine de ondan kolay kolay vazgeçebilecceğimi düşünmüyoum.Onu geçtik, dizinin esas karakteri Sam ruhunu kaybettiğinde bile bu adama neler oluyor diyerek ayağa kalkmadık bu kadar, ama gariban Cas’in minik bir yalanını yakaladık diye resmen karalar bağladım.Bu sevgi değil de nedir işte..

    Ve nasıl çınlattınız bakalım kulaklarımı, güzel şeylerdir umarım 😀

  5. @ mavi

    Bu kadar olumsuz olma, tabi bende artık çoğu yerde ipin ucunu bıraktım, orası yalan değil.Artık üç bölüm göster üç ay ara ver mantıklarına bile küfür etmeyi bıraktım, ama sabırla ve heyecanla yeni bölümü bekleme metaneti de kalmadı bende.Denk düştüğümde izliyorum gibi oldu; bu da onların kaybı tabi.Bu areada kendimi ne önemli görüyorum yarebbim; ama bir izleyici bile değerlidir.

    Neyse, eski heyecanı yerinde olmasa bile ben bir şeyler olmasını umuyorum hala; yine de o “anne” muhabbetinden bunu yakalayacağımızı düşünmüyorum.Belki adamlarda bizim gibi bu sonuca varmışlardır, onun için bir Cas muhabbeti döndürüyor olabilirler.Her şey dizinin selameti için ..

  6. @ena

    İyi niyetli düşüncelerini okuduktan sonra kendi pis fikirli hallerimden utanmaya başladım.Aslında haklısın, burada bahsedilen kişi cenneti savunan bir melek; ama yine de onu azcık hinlik içinde görmek bile beni hemen ihanet dolu düşüncelere sevk ediyor.Belki de artık dizide azcık heyecan görmek için ortalığı karıştırmaya başlamışızdır.Ama lütfen dizi içinde de bizim bu soru işaretlerimizin üstünden bir bir geçsinler.Yine de Ena, yorumun çok güzel, Castiel’e bağlılığından dolayı seni çok kıskanıyorum..

  7. valla sam hiç umrumda olmadı onu sevmiyordum ya iyi olmuş kötü olmuş etkilemedi ama bende ki bu cass sevgisi cass i kötü görmeyi kabullenemez.sanki altan altan bir şeyler vermeye çalışıyorlar izlenimi aldım ve kötü bir şey çıkacak diye endişeliyim.cass olmadan supernatural tadsız olur 😦

    kulaklarını iyi çınlattık.herkesin senin blogunla bir ilgisi var.ilk keşfedilen ve okudukça etkilenerek blog açan ne çok kişi varmış .ofori dedik herkes bir şeyler anlattı.keşke seni de aramızda görseydik 🙂

  8. Dizi ekibi, bariz şekilde şüpheleri Cass üzerine çekti bu bölümle ve ben, bariz şekilde beslenen olumsuz önermelere karşı temkinli yaklaşmayı tercih ediyorum. Nihayetinde Sam için bunu defalarca kez yaptılar ilk günden beri. Her seferinde de Sam’i temize çıkaran bir sonuçla bitirdiler.
    Lucifer’a katılmaktansa, sonuçlar zararına olacaksa bile açık bir şekilde ihanet etmeyi reddetmiş olduğunu hatırlarsak Cass, sadakat beslediği tarafı bırakmıyor. İnsanlardan kuralları kendi ihtiyacına esnetmeyi öğrendi evet, ama bu güne kadar bencilce birşey yaptığını görmedik. İç savaşın sadece söylentisini duyup kendisini görmediğimiz için Cass ile empati kurabilmek kolay değil, hele ki bu süreçte Winchester’ların acı çektiğini, hatta kullanıldığını izliyorsak… ama Raphael ne zaman ekranda belirse benim tüylerimi diken diken ediyor. Cass’e zaman verin biraz, vakti geldiğinde hak vereceğiz davranışlarına. (Bu kadar güvenmek elimde patlarsa var ya diziye çok söyleneceğim 😛 )

  9. @winpohu

    Adamın bu durumunu iyiye yormak gerek belki de ama bende bir kardeş var ki “ne olacak şimdi, Cas ne yapacak” diye diye beni de bu konuda paranoyak yaptı.Belki de gerçekten kuruntudur veya taşın altından sonuç itibariyle güzel bir şeyler çıkabilir.

    Sizin buluşmalarınızı okuyorum bende, kıskanmıyorum desem yalan olur valla.Ama yazdıklarınla mutlu ettin beni, anılmak güzel bir duygu veriyor.Bak şimdi gaza geldim, eski günlerin tadı bile bir başkaydı 😀

  10. @ ena

    Seninkiler doğru çıkarsa çok sevinirim inan, her ne kadar onu her şartta severiz desem de, her daim masum bir Cas gibisi yoktur.Yine de bak ne kadar seviyoruz adamı, hakkında en küçük bir ihtimal üzerine dahi olsa konuşup duruyoruz.Bu da ilerleyen bölümlere dair beklentimizi arttırıyor, bakalım neler olacak..

  11. Cass, kendi spin-off’unu hak ediyor aslında. Supernatural’a paralel bir dizi yapsalar da orada da Cass ve iç savaşı izlesek, arada iki dizi oyuncuları cross-over yapsa….hayal kurması güzel 😀

  12. Bir de yorumlarda görüp izini sürünce anladığım bir blog buluşması yan konusu var. Bir çikolatalı fondü resmi gördüm oralarda… Eğlenceli bir gün olmuş gibi, uzakdoğu temalı pek de az olmayan sayıda katılımla bir buluşma yapılacak kadar insan olduğunu okumak güzel.

  13. her daim anıyorum seni 🙂 eski günler bir başka olur ama şimdi de fena değil .buluşmalar çok güzel oluyor baya eğleniyoruz .sırada adalar var ,gelmek isteyen herkesi bekliyoruz çok keyifli oluyor kalabalık oldukça 🙂

  14. 7. sezonda da Dean benimle Cass sizinle ^^’
    Sevindim ama boka sarmasından da bıktım açıkçası.

Bir Cevap Yazın

