Seven Days…

Uzun zamandır güncelleme yapmamışım, ne zaman elim klavyeye gitse sonra yazarım diye diye bugünlere kadar geldik.Artık bu akşam pes ettim ve içimdekileri kusmaya karar verdim.Yaoi manga sevdam kaldığı yerden devam ediyor, en son bahsettiğim manganın üstüne ne kadar daha okudum bilmiyorum ama sayı tutsam beni bile korkutur herhalde rakam.Yine de içlerinden özellikle bu beni çok cezp etti, yine anlamsız bir sahiplenme dürtüsü içine girdim.Seven Days, adından da belli olacağı gibi yedi güne sığan, ilk günden başlayıp son güne kadar değişen duygular üzerine bir manga.Ve artık “yaoi” nedir diye bahsetmeye gerek görmüyorum, o bir köşede kalsın.

Aslında okul temalı mangaları artık pek sevemiyorum, bilmiyorum belki de ergen krizleriyle uğraşmak yormaya başlamıştır.Ama nedense bu mangada liseli gençler durumu hiç gözüme batmadı, hatta hikayenin başlangıç noktası bile yeri geldi heyecan verici bir hal aldı.Görünüş olarak kızların hayalindeki prens gibi duran ana karakterimiz, ne zaman bir kızla çıkmaya başlasa, sonunda görüntüsünün aksine pek de cazip gelmeyen kişiliği nedeniyle terk edilip duruyor.Ama bu durum pek de umrunda değil; asıl mesele de burada işte, “umursamıyor.” Kendisinin aksine diğer ana karakterimiz ise, haftanın başında kendisiyle ilgilenen kızlarla haftanın sonuna kadar gezip tozuyor ve sonra “kusura bakma seni sevemem” diyerek onları terk ediyor.Böyle yapmasına rağmen onun hakkında hiç bir kız kötü konuşmuyor, o denli cezp edici bir kişiliği var.

Bu ikisi aynı sınıfta değiller ama okçuluk klübünden birbirlerini tanıyorlar.Bir hafta çıkma olayını bilen ilk karakterimiz, bir pazartesi sabahı öylesine takılıyor diğerine, bu hafta benimle çık diye.Daha o buna gülmeye fırsat bulamadan, diğeri ciddiye alıyor tabi bu teklifi ve böylece onların bir haftalık maceraları başlamış oluyor.Tabi bir hafta sonra değişecek dengeleri tahmin etmek sonu mutlu biten bir manga için o kadar zor olmasa gerek ama yine de okuyup görmenin tadı bir başka oluyor.Yine reklam kokan davranışlar içindeyim, farkındayım ancak bu konuda kendime engel olamıyorum.Yarım saatliğine hoş vakit geçirmek isteyenler için şiddetle önerilir, buradan okuyabilirsiniz.

Devamlı manga okuyunca insanda bir seçicilik oluşuyor zamanla; ben sade çizimli mangaları tercih ediyorum ve tabi bol konuşmalar olmasın, az ve öz ne düşündüklerini anlayalım yeter.Hem konusu hem de bu özellikleri nedeniyle beğendiğim bir manga kendisi, her daim karşımıza çıkmıyor böyleleri.Şimdilik bu kadar, başka manga tanıtımlarında görüşmek üzere..

5 thoughts on “Seven Days…

  1. öncelikle uzun bir aradan sonra senin yazılarını okumak çok güzel .ne olur arayı açma 🙂 şimdilerde junjou romantica izliyorum tabi yaoi sardı beni manga arıyordum her yerde ama bitmiş ve süründürmeyecek bu yüzden bu yazı tam bana göre ellerine sağlık 🙂 reklam kokan hareketlerde bulunmaya devam et .bir de yaoi ne diye bahsetmiyorum komik olmuş ahhaha 🙂 beni totaly captivated ile yaoi ‘ye sen bulaştırdın anlat anlat millet öğrensin 🙂

  2. @winpohu

    Bende arayı açmak istemedim ama insanın basiretimi bağlanıyor nedir, bu ara bir takıldım kaldım işte.Aslında daha yazacak çok şey var ama tembelliğin ortasında yuvarlanıp duruyorum..Bir de kal kalbe karşı mıdır nedir, bende az önce junjou romantica okumaya başladım, ilk bölümden itibaren..Bu akşam ortak sevdalar içerisindeyiz sanırım ..

    Yaoi nedir, artık merak eden öğrenir bir şekilde; biz de öyle öğrendik zamanında.Ama ilk yaoi okuduğum zamanları hatırlarım da, nasıl şok olmuştum, nasıl bir gözümü kapatıp okuyordum.Şimdilerde ise tam yüzsüz olduk yarebbim:D

  3. yaoi okuduğunu söylemek bir itiraftı ama şimdi bende iyice yüzsüz oldum 🙂 totaly i senin yazından sonra indirdim .biliyordum ama okumak farklı bir şey sonra alıştım yadırgamıyorum artık hatta takip ediyorum 🙂

    tembelliği bırakırsan sevinirim .güzel yazılarını özledik.geçen nilü ile konuşuyorduk ikimizde senden ilham alarak blog açmışız kulaklarını çınlattık 🙂

    kalb kalbe karşı her daim 🙂

  4. uzun bir aradan sonra bir yaoi yazısı yazman beni çok mutlu etti kaçırmaıdm hemen okudum çok da beğendim yaoiden çok shonen ai olması daha çok hoşuma gitti orası da ayrı iki karakterde çok sevimliydi.

  5. @ chibi

    Bende hız kesmeden okuyorum ama yazmaya değer bir şeyler insanın karşısına kolay kolay çıkmıyor; bunu çok beğenmiştim, yazmadan geçemedim.Sanırım Türkçeye çevrilmiş mangası da var,geçenlerde gördüm.Demek ki tek beğenenler biz değilmişiz..

Bir Cevap Yazın

