Geri döndüler..

Supernatural’in sanki sezon bitirmişler de yeni sezona başlamışlar gibi sezon arası tatillerine bayılıyorum resmen.Hem çok sık yapıyorlar hemde gereğinden fazla uzun tutuyorlar bu araları.Ve ben bu muhabbeti her seferinde yapıyorum, yine de kendimi bu konuda konuşmaktan alıkoyamıyorum.Sinirleniyorum kardeşim, öyleki diziyi bile unutacağız nerdeyse.Zaten bu sezondan istediğimiz verimi bir türlü alamadık, kendimizi kanırıp duruyoruz, birde bu aralar yok mu illallah dedirtiriyor.Öyleki yeni bölümün yanınlandığını dahi unutmuşum, kardeşimin hatırlatmasıyla bir heyecan içindebaşladık izlemeye.En son bölümden sonra heyecan katsayısını gereğinden bir kat daha fazla arttırmak tipik bir Supernatural izleyicisinin boynunun borcudur..Ruhsuz Sam sonunda gitmiş, hasarlıda olsa, arada bir duvarla delilik arasında gidip gelen bir ruhda olsa sonunda ruhunu geri kazanmış Sam bekliyordu bizi..

Zaten o eski donuk bakışlı, her şeye “banane” der zihniyetli Sam’in gidişi bile izleyeceğimiz geri kalan bölümleri eğlenceli yapmak için yeterli.Bu bölümde aynı Dean gibi tepkiler içinde bulduk kendimizi; “Sam, bir şeyin yanlışlığını eleştiriyor” diye neredeyse sevinç çığlıkları attık.Adamın tepki vermesi bu dizi için ne kadar önemli bir şeymiş, bir daha öğrenmiş olduk.Ve bütün bunlar aynı noktaya götürüyor bizi; eleştiren dığru ve yanlışın altını çizen kişi Dean değil, Sam olmalı.Sanki şlimdiye kadar ruhsuz Sam’le birlite seyrettiğimiz bütün o bölümlerde; Dean iyi ve kötü bu diyerek işaret etti, Sam ise ailenin yaramaz çocuğu çizgisini Dean’in elinden alarak kafasına eseni yaptı.Ama bunca sezon bizim gördüğümüz davranış şekli tam tersiydi.Bu açıdan bakınca iyi ki herkes kendi rollerine geri döndü diyorum..

Dean’in kılıcı çıkartma çabalarında çok eğlendiğimi itiraf etmeliyim.Böyle görüntülerdir özlenen.Ve tabi mutlaka bir sahne durdurulup geri alınarak üstünden iki veya üç defa daha seyredilme prensibimizi bozmadık ve bu bölüm için Castiel’in Sam’e sarılmak istediği ama boş kollarla ortada kaldığı sahneyi seçtik.Dizi güzel, hikayesi heyecanlı ve peşinden koşturan cinsten ama bu diziyi asıl ayakta tutan şey onlardan ziyade aralarındaki bu ilişki.Ve ben bunu geri alabildiğimiz için seviniyorum şu an.Tabi yeni problemler her daim kapıda hazır bekliyor; şimdi de sırada “Anne” var, yeni belalımız.Ama olsun varsın, savaşacak adı sanı belli bir şey olsun da ortada, isterse büyük anne desinler ona..Şimdilik bir sonraki araya kadar dizimize geri dönmüş bulunuyoruz, heyecanlı ve mutluyuz..

5 thoughts on “Geri döndüler..

  1. ben en son ne olduğunu unutmuştum desem yeridir. Ama hoş bir bölümdü ya. Hele Dean’in kılıcı çıkarmaya çalıştığı sahneler 😀 ee herkes Arthur mu canım 😀
    Cass’in Sam’e yanaşıp da elleri bol kalması içler acısıydı tabi ki 😀
    Tek bir şeye üzüldüm. Dean tecrübesiz kızlardan hoşlanmıyor imiş. Bu benim işime gelmedi pek 😛

  2. ara vermelerinden nefret ediyorum .dediğin gibi diziyi unutuyoruz yeniden başlıyor .hem o kadar çok bekliyoruz ki her yeni bölüm muhteşem olsun istiyorum .hayalkırıklığı oluyor beklentiden sonra .bu bölüm güzeldi .dean eski haline yaklaşıyor.esprilerini özledim onun .
    birde kılıcı çıkarma olayı çok hoşdu .efsane ile bu kadar mı dalga geçilir .biz 21.yüzyılda böyle yapıyoruz .bu sahneler en komik anlardı .anne çıktı ortaya bakalım ölüm geri gelecek mi? ve tabi ki cass daha çok görünse fena olmaz 🙂

  3. @ mavi

    O Castiel sarılma sahnesinde gülmekten yerlere yattık, geri sardık bir daha izledik.O da ayıp etti yani, Herkesle sarıldı ama Cas’e sıra gelince çekti kendini.Bir de düşünsene, Sam tek bir kere çağırdı anında odada belirdi.Öncesinde ise, ruhsuz Sam zamanlarında “o kadar seslendim gelmedi” demişti, şimdi tek bir ses ve Cas yukarda ki bütün savaşı bırakıp aşağı iniyor.

    Bu ekibin tekrar bir araya gelmesini her şeyden çok istiyordum o da olacak galiba..Hadi bakalım artık ara verilmeden güzel bölümler seyretme zamanı geldi bence..

  4. @winpo

    Zaten verdikleri ara sezon finali yaptık da hadi yeni sezonda görüşürüz modunda.Ben bir de ara vereceklerini bilmiyorum, salak bölüm yeni bölüm bekliyorum ertesi haftasında.Tama izliyoruz, çokça da seviyoruz ama biraz ayıp oluyor gibi.Artık birlikteler, adı belli bir düşmanımız var, umarım bundan sonra güzel bölümler seyrederiz de yaptıkları aralara sonra bu denli gözümüze batmaz..

    Her şeye rağmen yaşasın Supernatural..

  5. bence de her şeye rağmen yaşasın süpernatural .@ mavi senin duyguların için üzüldüm 😀 Ben bol cass li bölümler istiyorum .hep cass olsun .normalleşti bile sarılmak istiyor artık .gelsin ben ona sarılırım hahahahha 😀

Bir Yanıt Bırakın

