Eyvah Eyvah 2…

Birinci filmini ne kadar beğendiğimden bahsetmiştim; 2. çıkınca biraz tesadüfi bir şekilde de olsa kendimi daha ilk gününde sinema koltuğunda buluverdim.Bel atı girmeden güldürebilen Türk filmlerine örnek ver deseler, hiç tereddüt etmeden bu filmi işaret ederim.Nasıl güldüm, nasıl beğendim her bir sahnesini anlatamam.Ata Demirer’in güldürmek için konuşmasına da gerek yok; özellikle bu filmdeki Hüseyin karakteriyle sahneye şöyle bir bakıversin benim için yeterli, anında gülmeye başlıyorum azizim..Bir de o konuşmaları yok mu, insan kendini o şiveyle konuşmak için zorluyor film bittiğinde…

İlk filmde Hüseyin öldüğü sandığı babasını bulmak için İstanbul sokaklarına atmıştı kendini, yanında şarkıcı Firuzan’la.Babasını bulduktan sonra sıra kasabasına dönüp sevdiceğinin peşine takılmak kaldı, cebinde kalem kutusunun içinde sakladığı yüzüğüyle.İlk filmde belli bir hikaye vardı, bulunması gereken bir baba.İkinci filmde ise bir olay örgüsünden çok, Hüseyin’in aşkı için yaptıkları var ve tabi on kat daha fazla güldüren o konuşmaları..Uzun zamandır sinemada bir film için bu kadar güldüğümü hatırlamam, hatta son günlerde kimi görsem sıklıkla bu filmi izlemelerini tavsiye ediyorum.Bir yerde gönüllü reklam kampanyası yürütüyorum sanki..

Cama atılan kayalar, ördek havuzuna düşen sevenler, balık deposunda buluşmalar, köpeği boğarak canlandırmaya çalışan yetenekler, mantardan kafayı bulanlar ve bir tatbikatın ortasında birbirine kavuşanlar.Bunları yazarak filmi anlatmışım gibi geliyor ama inanın bana izlemeden ne demek istediğimi anlamazsınız.Şiddetle tavsiye edilir; Eyvah Eyvah diyelim hep birlikte..

2 comments

  1. cok temiz komedi. birincisi de ikincisi de . ikinci belki biraz zorlama olur sanmistim ama hayir bu da sahane.

    sanirim izleyenler olarak gonullu olarak surekli reklamini yapiyoruz. yalniz degilsin bu konuda.

    -simdi reklamlar- kesinlikle sinemada seyretmek gerek 🙂

  2. Birinin ısrarıyla kendimi sinema koltuğunda bulmuştum ilk filmde. fakat çok pişman oldum desem yalan olmaz ucuz Türk komedisi diyebilirim bi iki kıytırık ünlü buldun mu oluyo zaten senaryoyu da artık onlar yazıyo.komik değildi sıkıcıydı…2.sini izlediğimde 1.ciye göre daha komik olmasına rağmen o da beş para etmez…..

Bir Cevap Yazın

