Bir Nathan varmış…

Nathan’ı sevme nedenlerini sıralamak geldi içimden; şu çılgın bakışlı salak karakterini.Dizi ikinci sezonu bitirdi ve ben hala bunun hakkında yazı yazmadım ama yazacak bir şey kalmadı artık.O kadar çok bu diziden bahsediyorum ki, artık kendimi durdurmam gereken noktadayım.Ama Nathan’dan bahsedebilirim, özgürce.Bu adamın oyunculuğuna hayran kalmamak elde değil; hani dizilerin rahat kişilikli, hiçbir şeyi takmayan, hayatını yaşayan tipleri olur ya; çoğunlukla sinir oluruz onlara, işten Nathan öyle bir şey..

Kardeşimin deyimiyle; “bu çocuğu tanımayan biri onunla geçirdiği iki dakikada onu öldürmek ister ve öldürdükten sonra bundan kesinlikle bir vicdan azabı duymaz..”O kadar sinir bozucu yani; ağzından çıkan sözler kesinlikle kulağına ulaşmıyor olacak, zira ben ne dedim diye bir kere bile dönüp düşünmüşlüğü yok.Kalacak bir evi yok, cebinde parası yok ama bu dünyada ondan daha mutlu bir insanda olamaz; sonuçta o gamsızlar kralı.Hiç bir şeye aldırdığı yok, tamam kendine göre belli bir etik kuralları var ama bunların toplumunkiyle uyuşması onun için pek de mühim değil.

Özünde çok iyi niyetli, hatta daha yeni tanıdığı hamile bir kız için yapamayacağı şey yok ama bu onun sinir bozucu karakterini değiştirmiyor.Belli bir süre sonra ona alışıyorsunuz, hatta zaman geçtikçe benim gibi sempatik de buluyorsunuz ama yeri geldiğinde kendisine diğerleri gibi “bu şimdi gene ne dedi” diyerek bakakalabiliyorsunuz.O olmadan bu dizi olmaz, o kadar kuvvetli bir mihenk taşı gözümde; hele o mimikleri yok mu, gülmekten öldürüyor beni.Belli etmese de; annesini kimseyle paylaşamayan küçük bir çocuk, arkadaşları için yeri geldiğinde ölüme gidebilen bir kahraman kendisi..

Böyle şeyler yazıyorum ya Nathan hakkında, işte o an benim tarif ettiğim kişi bir o kadar Nathan imajından uzak geliyor gözüme..Kısacası şeytan tüylü serserinin teki aslında; küfürleri, hayata bakış açısı, olaylara verdiği tepkiler ve yaptığı yanlışlar için tek bir vicdan azabı belirtisi dahi göstermemesi onu bu denli değerli kılıyor gözümüzde.İzlemeyen bilmez diyerek azcık daha özendireyim..Öyle bir şey işte Nathan..

Bir Cevap Yazın

