Karanlık atmosfer..

Yani izliyorum ama gidişattan keyif aldığım söylenemez; bazen o “keşke geçen sezon bitirselerdi” diyen çoğunluğun yanında yer alırken buluyorum kendimi; ama bazen de sırf böyle düşündüğüm için kızıyorum kendime..Sonuçta burada bahsettiğimiz dizi, Supernatural.Ama bu sezon ruhsuz Sam misali sanki sadece onun değil, herkesin ruhu geçen sezonda gömülü kalmış gibi bir atmosfer var.Ki geçen sezon kıyametle uğraştı bu insanlar; şeytanlar ve melekler.Ama o zaman bile bundan fazla mizah anlayışına sahip bölümler izledik.Şimdi ise, herkes öyle karamsar ki; dizide eğlenecek bir taraf bulmakta zorlanıyorum.

Tamam Sam bir tarafa; sonuçta adamın ruhu yok, etrafta duygusuzca dolanıp “çıkarlarına” en uygun davranışı sergilemekte özgür ama peki diğerleri..Dean desek, kardeşinin başına gelenlerden sonra sadece kabuk misali yanında taşıdığı Sam’e her bakışında acı çekiyor ve eski Sam’i geri istiyor belli, ama sırf ruhu geri alabilmek için kendiyle çelişen davranışlar içine girmesi; sadece hedefe odaklanıp bütünü görmekten kaçınması onu maalesef gözümüzdeki eski “Dean” kişiliğinden uzaklara itiyor.Gerçi o hep böyleydi; kendi bildiklerine doğru derdi,, ona itiraz eden bir Sam istemezdi yanında ama yine de “yanında” olsun isterdi..

Bunca sezon kardeşini nasıl sevdiğini, sahiplendiğini bu sezon onu kaybederek gösterdiği tepkilerle yansıtabildi bize.Sonuç ne peki; Dean yanında Sam olmadığı zamanlarda oldukça karanlık bir kişiliğe bürünüyor, adam şu an resmen depresyonda.Ve bu da biz izleyenler için pek de iç açıcı sahnelere sebep olmuyor.Bir eğlencemiz Castiel’di, o da saolsun cennetteki savaş yüzünden ya ortada hiç görünmüyor ya da ortaya çıktığı zamanlarda o eski Cas havasından eser göstermiyor.Bu sezon herkesin sorunları var; bu dış faktörlerden kaynaklandığı gibi aslında bir iç çekişme..

Sanki farklı bir yazar kadrosu işe alınmış gibi; o renkli bölümlerimi özlüyorum, bana vaad ettiği heyecanı özlüyorum.Bir şekilde kendimizi kandırabiliriz; bu sezonda da eğlendiğimiz kısımlar bulabiliriz ama bazen bu kandırma olayı bile zorluyor.Tek renkli karakter Crowley, o da elinde içki bardağı klasıyla ortada gezinirken birden yok oluverdi.Bu aslında onun için yazılmış bir ağıt, kötülerin karlıydı o, yeri doldurulamaz kesinlikle..Şimdilik bir serzeniş yazısı olsun, sonradan daha olumlu ifadelerle kendinden bahsettirmesi dileğiyle..

2 comments

  1. bir nane olmaz ben sana diyeyim oforican
    ben ki Dean için deli olan ben ki abi-kardeş ilişkilerine aşık olan ben ki bir ay boyunca 4-5 sezonu hatmeden
    ben bu kadar soğuduysam cidden bu dizi iyiye gitmiyor demektir. son bölüm yine ne yapmaya çalıştılar anlamadım. Cass’in şekerlikleri de olmasa hiç çekilmeyecek bu Sam.

  2. @ sam

    Ve ortada Castiel bile yok, adam nerdeyse 3 bölümde bir beş dakikalığına görünüyor da sonra ortadan kayboluyor gibi..Ama son bölüm heyecanlıydı, işin içinde “ölüm” olunca insan ister istemez heyecanlanıyor.Bakalım Sam’in ruhu geri geldiğinde neler olacak; artık bir şeyler olsun zaten, bu dizi azcık da olsa hareket lazım..

Bir Cevap Yazın

