Küçük Arı’dan selamlar..

Zincirleme dolanan mimlerden birine Nilü sayesinde bende bir halka eklemenin eşiğindeyim..Kitaplıktan bir kitap seçip, 55. sayfasını açıp içinden bir paragraf yazmayı ve kitabın ne zaman nasıl elimize geçtiğini anlatan bir mim..İşin içinde kitaplar olunca ve işin aslı mim söz konusu olduğunda fazla düşünmeye gerek bırakmayan bir yapıda olduğunda bu mimi cevaplamak her zamankinden daha zevkli oldu benim için..Paragraf Chris Cleave’in “Küçük Arı” adlı kitabından..Sanırım 3-4 ay önce erkek kardeşim için satın almıştım bu kitabı, ama ona nasip olamadan kız kardeşim evine götürmüştü..

Okul bitip o geri gelince, kitaba kavuşmuştuk ama o zamanda böyle bir kitabın varlığını unuttuğumuzdan “bu nerden çıktı” diyerek birbirimize bakmıştık.Sanırım bu kitabı evde bir tek okudum; onun için elimi attığım gibi karşıma çıkıverdi.Gelelim seçmiş olduğumuz paragrafa;
“Arkasındaki ekranda Jon Stewart vardı, gülüyordu.Konuğu da gülüyordu kendimi daha iyi hissettim.Bir sürü yerde dumanların yükseldiği o yaz, gülmek için bir şeyler bulmak zorundaydın.Ya gülecektin ya da bir süper kahraman kostümü giyecektin ya da bilimin her nasılsa kaçırdığı bir orgazmı deneyecektin.”

Hazır bu kitaptan bahsetmişken, kim bilir yakın zamanda daha detaylı bir tanıtım yazarım, zira sonuna kadar hak edenlerden..Bu mimde benden – daha önce mimlenmediyse eğer- Mavi ve Chibi’ye gitsin..

One thought on “Küçük Arı’dan selamlar..

  1. Bu kitabı şu anda ev arkadaşım okuyor, anlatmaya kalktı ama engelledim zira bende okumak istiyorum. Güzel bir kitaba benziyor bakalım benide etkileyecek mi;)

Bir Cevap Yazın

