Misfits 2.sezona başlar…

spoiler
Sonunda beklenen dizinin 2. sezonuna kavuşuverdik; gerçi ben pek ihtimal vermiyordum bu yakın zamanda izleyeceğime ama kardeşim “hadi izleyelim” dediğinde, şaşırmadım desem yalan olur..Özlemişim bu ekibi valla; özellikle 1. sezon finalinde Nathan’ın o “muazzam” gücünü gördükten sonra onu içinde bulunduğu durumdan kim kurtaracak diye heyecanlanırken, daha ilk sahnede cevabı almış olduk.Tabi bütün sezon aklımızı kurcalayacak soruyu da beraberinde getirmiş oldu; kim bu kapşonlu adam ve nasıl her şeyden haberdar olabiliyor.Hadi bir şekilde onun gücü bu olsun, biliyor ama neden devamlı bizim psikopat ekibe yardım edip duruyor.

Kabul edilmesi gereken bir gerçek ki; bu ekip pek de öyle “kurtarılmayı” hak eden insanlardan oluşmuyor.Tamam onların yanındayız ama pek de sempatik bir halde durmuyorlar.Zaten yardıma da ihtiyaçları olmuyor, zira zor anlarda birini öldürüp sonra cesedi ortadan kaldırmak artık onlar için oldukça sıradan bir eylem oldu..Bir de devamlı gözetim memurlarına takmış vaziyetteler; öyle veya böyle bir şekilde onları öldürüp duruyorlar.Ama bu sezonun gözetim memurunu pek bir sevdim, adam resmen “yalan söylüyorsunuz ama saat 5 oldu, mesaim doldu, sizinle ilgilenemeyeceğim” diyerek çekip gidiyor.Tam bizimkilerin kafa dengi bir insan.

Birde daha ilk bölümde onu da öldürdüler ya, o sahnede koptum resmen.Gülsem mi ağlasam mı bilemedim, ama sadece bu hallerine tek bir yorum yapabildim, “salaklar” diyerek.Seviyorum bu ekibi; hepsi bir şekilde arıza insan olunca, ve bu insanların ellerinde zamanı geriye çevirebilme, görünmez olma, düşünceleri okuyabilme, dokunulduğu anda insanları etkileyebilme ve sonunda ölümsüzlük gücü olunca başlarını beladan kurtarmaları pek kolay olmuyor.Birde bunlar,birilerine yardımcı olalım, azcık sevap kazanalım modunda değiller; aksine günümüzü gün edelim ve önümüze çıkanı harcayalım modundalar..

İlk sezon onları tanımak açısından çok güzeldi, ama bu sezonun daha tadından yenmez olacağını ilk bölüm gösteriverdi.Tabi her zamanki gibi diğer süper güçlü sosyopatlarla uğraşacaklar ama kendi içlerinde birbirlerine daha bağlı olacak gibiler..Bir de değinmeden geçemeyeceğim; Nathan çok tatlı.Tamam ağzı bozuk, aklı fikri bel altında, ne evi ne parası var ama bunların hiç birini takmıyor; gününü gün etme peşinde.Tatlılığı salaklığından olsa gerek.Kamera çekimleri de nefes kesiciydi; tek bir kişiye odaklanıp diğerlerini bulanık göstermek, izlerken ister istemez insanı gerebiliyor.Bütün sezon bu şekilde görüntülerle gideceklerse çok iyi olur, dizinin bir farkı daha kendini belli etmiş olur böylece..Bakalım bu sezon kaç bölüm sürecek, umarım ilki kadar kısa sürmez..Daha izlemeye başlamadıysanız yine ve yine tavsiye edilir..

Bir Cevap Yazın

