Merlin serüveninde bir başka gün..

Merlin hakkında bir şeyler yazmayalı uzun zaman oldu; kendisi 3. sezon itibariyle bir ağır bir hafif bölüm diyerek ilerlemekte.Gerçi her ne kadar bazı bölümler çerez niyetine desem de bu sezonda genel olarak diğerlerine kıyasla daha ağır bir hava var; sanki her şey daha ciddiye binmiş, şahıslar taraflarını seçmiş ve savaş öncesi hazırlıklar başlamış gibi.Morgana’nın geriye dönülmez ihanetleri, Merlin’in kimliğini belli etmeden öne geçme çabaları ve daha ağırlık verilmiş bir Arthur&Gwen mevzuları..En çok sinirimi bozan da zaten bu ikili, daha çok Gwen..Yakıştıramama durumu yaşıyorum galiba ama her ne kadar Arthur’un sevdiceği için tahtı reddetme düşüncesi cazip gelse de gözüme; bunu sırf Gwen için yapabilecek olması sinirlendiriyor beni istemsizce..

Aslında daha sinir bozucu olması gereken bir Merlin’in her şeyi yapıp karşılığında hiçbir şey alamaması durumu var ama ben durup buna sinirleniyorum.Yine de Arthur’a kızamıyor insan; bazı zamanlar geliyor ki Merlin’in büyücü olduğunu anlamaması için salak olması gerek, mutlaka biliyor ve rol yapıyor diyorum..Ama öyle bir bölüm gelecek ki, bütün ipler kopacak ve geriye dönülmez bir şekilde Merlin’in kimliği ortaya çıkacak; o zaman dünyadan habersiz Arthur’un bütün camia tarafından beklenen tepkisinin sadece “ben zaten biliyordum” olmasını da istemem.Önceden sevdiğimiz şimdi nefretimizin odak noktası olan, o kötü kadın bakışları ve haince gülüşleriyle insanın sinirlerini geren Morgana’nın da, daha çok baş ağrıtacağı ortada.

Bir de kendisi bütün bu hain planların içinde yer alırken, herkes tarafından “sevilen” Morgana olarak hayatına devam etmesi, garibim Merlin’in onu alt edeceğim diye şekilden şekle girmesi bu sezonunun ilerleyiş tarzını gösteriyor.Yayınlanan son bölüm çok güzeldi ama –her Merlin bölümü gibi-.Yaşlı bir Merlin görmek, ama onu yaşlı bir vücutta genç Merrlin ruhuyla görmek çok güzeldi.Onun o cevapları yok mu, hele o fıldır fıldır dönen gözler; neden Merlin seviyoruzun cevabı olsa gerek..Dizi emin adımlarla ilerliyor, sonradan geriye dönüp “vay be sen ne muhteşem bir şey oldun” böyle diyebiliriz bu dizi için.Tıpkı Supernatural’de dediğimiz gibi..

One thought on “Merlin serüveninde bir başka gün..

  1. ya koptum ben ‘Sen de hizmetkarlarına kötü davranıyormuşsun’ dediğinde 😀
    Çok seviyorum. Ama en çok Merlin’i seviyorum ve Arthur’un bilip bilmemezliğe vurması Merlin’i diri diri yakmasından iyidir.
    Bu sezonun en güzel yani Gwain oldu bence. Umarım sık sık karşımıza -karşıma- çıkar ^^’

Bir Cevap Yazın

