Shawshank Redemption…

 

 

Remember Red, hope is a good thing..
Maybe the best of things..
And no good thing ever dies..

Ortaokul yıllarımda izlediğim ve her sinema severin artık kült bir film gözüyle bakacağı muhteşem bir filmdir kendisi..Birde keşke o yaşlarımda izlemeseymişim diyorum, bugün daha farklı gelirdi gözüme..Bunca yıldan sonra Umut güzel bir şeydir dedirtebilen umut dolu bir film..

One thought on “Shawshank Redemption…

  1. ben bu filmi daha geçen yıl izledim. artık imdb top listesinin tepesinden inmeyince ve yıllardır da duyduğumdan utanıyordum:P ama bence o yaşlarda izlemekle iyi etmişsin. beğensem de benim üzerimde büyük etki bırakmadı. belki de sebebi benzer çok film izlememdir, tabi izlediklerim bu filmden esinlenmiştir mutlaka. ben de senin tersine keşke önceden izleseydim diye düşünmüştüm o zaman^^

Bir Yanıt Bırakın

