Playlist…

Hiç haberim yoktu, cnbc-e dergi çok güzel bir playlist veriyormuş, dün dergiyi aldığımda karşıma çok hoş bir sürpriz olarak çıkıverdi.Cd’nin içinde 9 tane şarkı var, ve bir çoğu keşke elimde olsa da devamlı dinlesem dediklerimden.Gece nöbetteyken dinledim bir kaçını, şimdi kaldığım yerden devam ediyorum.Reklam kokan hareketler içine giriyorum ancak seçilen şarkıların güzelliğinden olsa gerek, herkesin satın alıp dinlemesini istemek beni bu eyleme sürüklüyor.Daha ilk şarkı Dexter’ın “Secret” parçası; zamanında o kadar çok dinlemiştik ki şimdi bir daha duyunca birden nostalji havalarına sokuverdim kendimi..

Sonra James Brown’dan “It’s a Man’s Wold” şarkısı var ki, bu şarkıyı kim yorumlarsa yorumlasın her daim insan kulağına hoş geliyor, sözlerinden bahsetmeye gerek bile yok..Birde en sevdiğim, Cnbc-e’nin HD tanıtım reklamlarında çalan şu “Goodbye Baby” şarkısı..Yalan söylemeyeyim dönüp dönüp devamlı onu dinliyorum..Zaten ne zaman televizyonda çıksa dinlemekten zevk alırdım şimdi elimin altında olunca bir kat daha keyiflendim, azizim..Güzel bir playlist, mutlaka dinlemelisiniz.

4 comments

  1. ah ofori şu anda seni nasıl kıskandım bilemezsin.. geçen gün elime aldım dergiyi baktım bir playlist var.. alsam mı almasam mı? diye düşünürken bıraktım çıktım.. keşke alsaymışım yaa 😦

  2. @ nilü

    Bende bilmiyordum playlist verdiklerini, aslını söylemek gerekirse bakmadan aldım ben, dergiyi kardeşime götürecektim, iyi süpriz oldu yani 😀

  3. beni o kadar özendirdin ki gidip aldım sonunda.. aldığımdan beri dönüp dünüp dinliyorum.. dediğin kadar var hakikaten 🙂

  4. @ nilü

    Heheh; ben özellikle Goodbye baby şarkısına bayılıyorum, hala dinliyorum valla.Bakalım ne zaman bıkacağız..

Bir Cevap Yazın

