Ufku olmayan insan…

Winpohu’nun pasıyla bir mim daha geliyor; seviyorum bu mim olaylarını, bu seferkinin konusu biraz zorlasa da, bende düşünerek kendi hayallerimi bulmuş olurum belki de..Şimdi düşünüyorum da zor bir konuymuş, veya bende pek hayal yokmuş.Okulda olsaydım okul bitsin derdim; işim olsun derdim, ailemin ve benim sağlığımız huzurumuz yerinde olsun derdim ve ne mutlu ki hepsi gerçek oldu.Benden daha gerçekçi hayaller çıkamayacağı için bende Winpohu gibi uçuk hayalleri sıralayayım o zaman..

Bu pek uçuk olmasa da, bir arabam olsun istiyorum, belki şimdi olmaz ama yakın bir gelecekte gerçekleştirmek istediğim bir hayal; tabi önce şu ehliyet olayını atlatmak gerek ve benim bütçeme göre bir araba bulmak lazım..Sonra bütün uzaklar bana yakın, bütün yollar bana açık.Tabi böyle diyorum ama arabam olsam ne olacağını daha gerçekçi söylemek gerekirse; ben yine evde otururum erkek kardeşlerimde arabanın arkasına yazı bile yazdırır, eller araba camından sarkmış sokaklarda gezerler. -İyi ki onlar burayı okumuyor yoksa kafama bir şaplak yerdim-

Sonra dünyanın bütün dizilerini, filmlerini, albüm ve kitaplarını barındıran kocaman bir odam olsun; bende istediğim her şeyi – ama her şeyi, hemde Türkçe altyazıyla- anında seyredebilme imkanına sahip olmuş olayım.Ama ne güzel olur o zaman, düşünsenize, arayıp bulmanıza, para ve zaman harcamanıza gerek kalmadan her şey elinizin altında.Gerçi o zaman pek kıymeti kalmazdı herhalde, kendimi biliyorum izlemezdim.Yine de hayali güzel kardeşim, istediğin kitap ve dergiler sana sadece “istemek” kadar uzaklıkta.Aa birde film afişleri tabi, onları nasıl unuturum..Oda o kadar büyük olacak ki duvarlarına istediğim kadar afiş yerleştirebileyim..Zengin olmakta güzel olurdu tabi; ama iyi bir yaşam kalitesi sunacak kadar, fazlası her bünyeye zararlı.Ailemin bütün ihtiyaçlarını görecek kadar olsa yeter.

Düşünüyorum düşünüyorum aklıma başka bir şey gelmiyorum azizim; ben gerçekten çok dar bakıyormuşum hayata.Neyse şu üsttekiler olsa yeter bana zaten, birde en önemlisi hep huzurlu ve mutlu olsak; başka ne isteyebiliriz ki..

One thought on “Ufku olmayan insan…

  1. şu oda fikri çok güzel aslında ben de istiyorum böyle bir oda ama her şey elimizin altında olsa bile zamanımız kısıtlı onların içinden seçim yapıp izleyemezdik yada finleyip ,okuyamazdık .bir de elde edince artık eskisi gibi değerli olmuyor hayallerde güzel her şey :=)
    güzel yazı olmuş ..hızına ayak uyduramıyorum :=)

Bir Cevap Yazın

