Ve Rachel şarkı söyler…

Bugün Glee 2X3 izledim ve uzun zamandır bir bölümde bütün şarkılarını beğendiğim olmamıştı.Daha çok inanış odaklı bir bölümdü; Kurt’un babası için herkes kendince dua etme yönünü seçerken, arada bolca şarkılar söylendi.Ve ben ilk defa Rachel’in sesini bu kadar çok beğendim.Normalde o şarkı söylemeye başladığında hemen ileriye saran bir insanım; pek dayanamıyorum kendisine.Ama bu bölümde, sesini sonunda güzel bir şarkıda gösterebildi..Şimdi onu dinliyorum, aslında diziyi bitirdikten bu saate kadar o çalıp durdu devamlı..

Hazır konusunu açmışken, düzel dramatik bir bölümdü, tabi her güzelliğe rağmen karakterlerin absürtlükleri son gaz devam ediyor..Şarkıyı merak edenler buradan dinleyebilirler, keşke her zaman böyle söylese..İconlar buradan..

Bir Cevap Yazın

